Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سفیدپوشان مادریدی بازی فردا شب با شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

خبرگزاری میزان - سرخیو راموس، رهبر خط دفاعی تیم فوتبال رئال مادرید که در جریان شکست یک-صفر شنبه شب این تیم مقابل کادیس در رقابت‌های لالیگا ضربه‌ای به زانویش خورد، اولین بازی کهکشانی‌ها در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را که فردا شب (چهارشنبه) مقابل شاختار دونتسک اوکراین خواهد بود، از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه رئال مادرید عصر امروز لیست ۱۹ نفره از بازیکنان مدنظر زین‌الدین زیدان برای این بازی را اعلام کرد که در این بین نامی از راموس دیده نمی‌شود که این بدین معناست کهکشانی‌ها در تقابل با شاختار، کاپیتان متعصب خود را در اختیار نخواهد داشت.

زیدان با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره وضعیت کاپیتان ۳۴ ساله‌اش گفت: سرخیو راموس مشکلی از ناحیه زانو داشت، برای همین با تیم تمرین نکرد. درباره بازیکنان‌مان نمی‌خواهیم هیچگونه ریسکی کنیم و بازیکنان برای بازی کرن باید کاملاً آماده باشند.

سرمربی فرانسوی رئالی‌ها تصریح کرد: راموس ضربه‌ای در بازی شنبه به زانویش خورد و امروز نتوانست به مانند هم‌تیمی‌هایش تمرین کند.

بیشتر بخوانید: رقابت تاتنهام با رئال مادرید در جذب کاماوینگا

انتهای پیام/

برچسب ها: سرخیو راموس رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا زین الدین زیدان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!