Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: مشترکانی که در ماه‌های گرم خرداد تا شهریور متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد، در دسته کم مصرف ۱۰۱ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت، خوش مصرف و مشترکان با مصرف بیش از ۳۰۰ کیلووات ساعت جزو دسته پرمصرف به شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: برای سایر ماه‌های سال نیز مشترکانی که مصرف آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت باشد شامل مشترکین کم‌مصرف، بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت خوش مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت طبق تعرفه‌بندی طرح برق امید مشترک پرمصرف محسوب می‌شوند.

دادگر با اشاره به وجود ۳۱۷ هزار مشترک برق خانگی در خراسان جنوبی گفت: بر اساس مقدار مصرف مشخص شده در طرح برق امید، بیش از ۵۴ هزار مشترک خانگی در استان نیز به تناسب نحوه مصرف خود شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق مصرفی در یک یا چند دوره در طول سال می‌شوند.

بیشتر بخوانید

 مصرف برق در خراسان جنوبی ۷.۶ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ، هدف از اجرای طرح برق امید را اصلاح الگوی مصرف از طریق آموزش و آگاه سازی در منازل برای کمک به گسترش مدیریت مصرف بهینه در سایر سطوح جامعه عنوان کرد و افزود: افزایش دقت مشترکان در نحوه استفاده از وسایل برقی و خرید این وسایل از نکات قابل توجه در این طرح است.

او با اشاره به اینکه آغاز طرح برق امید از ابتدای آبان امسال است، افزود: در این طرح، مشترکین کم مصرف ضمن برخورداری از مزایای این طرح به حفظ سطح مصرف خود در حد کم مصرف ترغیب شده و مشترکین خوش مصرف نیز با کاهش مختصر و ورود به دسته کم مصرف‌ها، امکان بهره مندی از مزایای این طرح را خواهند داشت.

دادگر گفت: مشترکین پرمصرف برق در مناطق مختلف استان لازم است با کاهش میزان مصرف به دسته مشترکین خوش مصرف یا کم مصرف بپیوندند و به همین منظور لازم است ظرف مدت ۶ ماه نسبت به کاهش مصرف خود و یا تامین میزان مصرف مازاد بر الگوی خود از طریق انرژی تجدیدپذیر اقدام کنند، در غیر اینصورت مشمول بهای بالاتری خواهند شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان برای ارائه مشورت در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام /  ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نیروی برق الگوی مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان کیلووات ساعت طرح برق امید خوش مصرف کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد دوستی، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در تشریح این خبر گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵میلیون و ۷۰۵هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در ادامه بیان کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲میلیون و ۵۷۸هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳میلیون و ۱۲۷هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی‌الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به‌عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899102

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین