Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران عامل بانک دی و بیمارستان کسری با هدف گسترش تعاملات فی مابین ضمن عقد تفاهم نامه همکاری مشترک، باجه بانک دی را در این بیمارستان افتتاح کردند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با تاکید بر نقش تاثیرگذار پزشکان و کادر درمانی به ویژه در دوره شیوع بیماری کرونا، گفت: در این روزهای سخت همه مردم کشور، مدیون و مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی پزشکان هستند و مجموعه بانک دی، خدمت رسانی به مدافعان سلامت را بیش از پیش وظیفه خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با اشاره به این که بانک دی همواره تلاش کرده تسهیلات گسترده و متنوعی را در اختیار پزشکان، بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار دهد، افزود: بانک دی طی این سال‌ها همواره ارتباط مناسبی با بخش بهداشت و درمان داشته و امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همکاری و افتتاح این واحد بانکی در بیمارستان کسری سطح همکاری‌ها گسترش یابد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که تسهیلات دهی به پزشکان و کادر درمانی   بیمارستان کسری با سرعت و سهولت بیشتری انجام خواهد شد، گفت: طرح موفق دیدار دی برای پزشکانی که مشغول به فعالیت در مراکز درمانی، درمانگاه ها، بیمارستان ها یا نزد سایر پزشکان هستند شرایط استفاده از تسهیلات ویژه ای را در کنار سایر خدمات بانک  از جمله کارت اعتباری و تسهیلات خرید کالا  فراهم کرده است.

کریمی با بیان این که تا کنون بخش عمده ای از کادر درمان بیمارستان کسری از تسهیلات حمایتی از کادر سلامت بانک دی بهره مند شده اند گفت: بانک دی همواره همراه و حامی نظام سلامت و جامعه پزشکی بوده و در این راستا با ارائه خدمات متنوع مالی، آماده خدمت رسانی به این طیف ارزشمند است و این روند با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

مصطفی صادقی، رییس هیئت مدیره بیمارستان کسری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه و خدمات ارزنده بانک دی به جامعه پزشکی و کارکنان و پزشکان این بیمارستان گفت: بیمارستان برای خرید تجهیزات به روز پزشکی نیازمند حمایت بانک دی است که امیدواریم  با انعقاد تفاهم نامه زمینه این امر تسریع شود و بانک دی بتواند با ارائه خدمات مالی و بانکی به مجموعه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی ما را در تحقق بیش از پیش اهداف این بیمارستان یاری کند.

در این مراسم، سید فرزاد اکابری مدیرعامل بیمارستان کسری نیز با ابراز خرسندی از توسعه همکاری های دوجانبه، گفت: امیدوارم انعقاد تفاهم نامه شرایط گسترش فعالیت دو مجموعه را فراهم کند و نیازهای این بیمارستان با حمایت بانک دی تامین شود.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، باجه بانک دی در بیمارستان کسری با حضور مدیرعامل بانک دی و مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بیمارستان کسری به صورت رسمی افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انعقاد تفاهم نامه تفاهم نامه همکاری بیمارستان کسری بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» صبح امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌) با هدف حرکت از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی و ایجاد ارزش افزوده برای طرح‌ها در محل معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بین حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان، و محمدمهدی نوربخش، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست، امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ظرفیت‌ها، ایجاد هم‌افزایی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و عمل به اصل ۵۰ قانون اساسی بوده است.

شرکت پالایش نفت آبادان، به‌عنوان نخستین شرکت صنعتی در کشور، در همکاری با ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در زمینه‌های مختلفی ازجمله کارگروه‌های راهبری و فنی دوجانبه، ارائه و واکاوی اجرایی برای طرح‌های اولویت‌دار با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای گذر از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی، و ایجاد ارزش افزوده برای این طرح‌ها در سطح این مجتمع صنعتی این تفاهم‌نامه را امضا کرده است.

شرکت پالایش نفت آبادان به‌منظور تحقق شعار خود با عنوان پالایشگاهی سرآمد و پیشرو در زمینه تولید، توسعه و مانع‌زدایی در طرح‌های زیست‌محیطی، استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است.

با اجرای این تفاهم‌نامه، افزون بر ایجاد یک مرکز هم‌آفرینی، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه و کشور و «جهش تولید با مشارکت مردم» عملی می‌شود و رشد و اعتلای شرکت‌های دانش‌بنیان و صادرات فناوری به دیگر کشورهای منطقه تحقق می‌یابد.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی