Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:40:31 GMT

کرونا|ممنوعیت آمد و شد در اردن در روزهای جمعه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۷۲۹۷

کرونا|ممنوعیت آمد و شد در اردن در روزهای جمعه

دولت اردن در راستای مقابله با شیوع کرونا تدابیر جدیدی اتخاذ کرده و مقررات منع آمد و شد در روز جمعه را تا پایان سال جاری میلادی اعمال کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «بشر الخصاونه» نخست وزیر اردن امروز (سه شنبه) از تصویب طرح ممنوعیت کامل عبور و مرور در این کشور در روزهای جمعه تا پایان سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در یک کنفرانس خبری که با حضور برخی دیگر از وزرا برگزار می شد، ضمن اعلام این خبر از اجرای چند تصمیم دیگر در مقابله با کرونا خبر داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

الخصاونه از افزایش ساعات تعطیلی شبانه بخش های مختلف اقتصادی (از ساعت 22 به ساعت 19) خبر داد و اعلام کرد: این تصمیمات از شنبه هفته آینده اجرایی می شود.

بر  اساس گزارش پایگاه الخلیج الجدید، وی همچنین از ادامه تحصیل از راه دور دانش آموزان اردنی تا پایان سال جاری خبر داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دولت اردن علاوه بر این در نظر دارد برای حضور افراد در داخل رستوران ها محدودیت هایی جدید تعیین کند.

محدودیت‌های کرونایی در عمان و اردن

شمار مبتلایان به کرونا در اردن در مجموع به 40 هزار و 972 نفر رسیده که از بین آنها 414 نفر فوت شده و 7 هزار و 528 نفر بهبود یافته اند.

میزان مبتلایان به کرونا در اردن در ماه آگوست گذشته به اوج و نقطه پیک خودش رسیده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار اردن ویروس کرونا اخبار اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷۲۵ نقطه حادثه خیز کشور و ۱۰ نقطه در این استان رفع شده و ۱۰ نقطه دیگر نیز امسال در دستورکار قرار گرفت.

مهرداد بذرپاش، عصر جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در پایان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی،  با بیان اینکه پیشرفت خوبی را در پروژه کنارگذر ایلخچی شاهد هستیم، گفت: محورهای مواصلاتی، آزادراه تبریز-زنجان مشکل جدی دارد و سرمایه گذار شریک این پروژه برای رفع مشکلات ورود نمی‌کرد که در این راستا تصمیم گرفتیم خودمان وارد شویم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مسکن، بخش قابل توجهی زمین تامین شده و شهرهای مرند و مراغه که کمبود زمین دارند با توافق از طریق ماده ۱۰ قانون جهش تولید حل می‌شوند. تاکید شده که هرجا نیاز به الحاق محدوده شهری باشد صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه اضافه شدن هزار و ۴۰۰ هکتار زمین روستاییبا به طرح نهضت ملی مسکن باعث رشد قابل توجه این طرح شده است، ادامه داد: منتظر خبرهای خوبی در ماه‌های آتی هستیم.

بذرپاش از تخصیص هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های راه‌های استان در سفر امروز خود خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با تزریق مالی از طریق ماده ۵۶ و ردیف بودجه و قیر رایگان تقویت خواهد شد.

وی بیان اینکه یک رام قطار به مسیر خاوران تهران اضافه می‌شود، اذعان کرد: محور مراغه-هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در عرض چند ماه آینده آماده افتتاح می‌شود. باند رفت محور تبریز_صوفیان سریعتر به اتمام رسیده و باند برگشت تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی از تمدید تخفیف ۵۰ درصدی در عوارضی آزادراه تبریز_سهند تا پایان سالجاری خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است