Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ این حادثه وحشتناک سه روز قبل در اطراف روستای معین آباد مشهد هنگامی رخ داد که مرد ۳۵ ساله‌ای به دنبال بروز اختلافات خانوادگی، باز هم با همسرش به مشاجره و جر و بحث پرداخت.

این زوج جوان که از سه سال پیش به عنوان سرایدار در یک دامداری فعالیت می‌کردند، اختلافات شدیدی با هم داشتند تا این که طبق معمول مشاجره آن‌ها بالا گرفت، اما این بار مرد عصبانی پسر بچه ۹ ساله اش را در حالی از داخل اتاق بیرون کرد که ظرف ۴ لیتری حاوی بنزین را درون خانه برده بود! او بعد از آن که در اتاق سرایداری را قفل کرد، به مشاجره لفظی با همسر ۳۳ ساله اش ادامه داد که ناگهان کارگران دیگر با شنیدن صدای فریاد به طرف اتاق سرایداری دویدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در همین حال مرد ۳۵ ساله که خود نیز درون شعله‌های آتش گیر کرده بود با زحمت و سختی در اتاق را از داخل باز کرد و کارگران و اهالی محل این زوج را به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال دادند.بیشتر بخوانید: مرد خوزستانی زنش را سلاخی کرد / پایان ۷ سال کوه نشینیاما اکرم (زن ۳۳ ساله) روز گذشته در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) جان سپرد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) گشوده شد. بررسی‌های مقدماتی حاکی از آن است که قسمتی از دست و پای مرد جوان نیز سوخته و او همچنان در مرکز درمانی بستری است. گزارش خراسان حاکی است، تحقیقات نشان می‌دهد مردی که متهم به آتش زدن همسرش است به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد. اما او در بازجویی‌های مقدماتی ادعا می‌کند که ظرف حاوی بنزین را همسرش روی خودش ریخته است! در عین حال بررسی‌های بیشتر با دستور قاضی احمدی نژاد و توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره آغاز شده است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار حوادث ، همسرکشی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث همسرکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!

آرون بروکس در مصاحبه جدید خود از ایرانی‌ها درخواست جالبی کرد.

طرفداری | آرون بروکس نماینده آمریکا در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2024 است.

آرون بروکس فردی است که موفق به شکست دیوید تیلور در انتخابی کشتی آمریکا شد. بروکس، پدیده 23 ساله کشتی آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود صحبت‌های جالبی را انجام داده است. 

آرون بروکس که در مورد حمله ایرانیان به صفحه اینستاگرام دیوید تیلور پس از شکست حسن یزدانی شنیده بود، به این موضوع نگاهی کنایه‌آمیز داشت و گفت:

کشتی‌دوستان ایرانی به زودی شما را می‌بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید.

بروکس در مورد رقبای خود (یزدانی و قاسم‌پور) گفت:

من نمی‌دانستم کامران و حسن با هم کشتی دارند، مگر آسیب دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آنها می‌گویم موفق باشید!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد