Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بررسی‌های و مذاکره های صورت گرفته با مدیران بخش بهداشت و مسوولان بیمارستان‌های استان، امکان اضافه کردن ۱۰۰ تخت دیگر در مراکز درمانی برای ارایه خدمات به افراد مبتلا به بیماری کووید- ۱۹ وجود دارد اما بیش از این تعداد تخت امکان پذیر نیست به همین علت راه اندازی بیمارستان صحرایی در استان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: راه اندازی بیمارستان صحرایی در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان مطرح شد و قرار بود با همکاری

شهرداری یزد راه اندازی شود که با  بهبود وضعیت بیماران کارها متوقف شد، اما هم اکنون راه اندازی آن  بیش از گذشته احساس می شود.

استاندار یزد تصریح کرد: بیمارستان یادشده در حال حاضر با همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی به سرعت در حال انجام است ،امیدواریم ظرف مدت یک هفته تا ۱۰ روز آینده آماده شود.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های مختلف به ویژه عضو ستاد بحران و سپاه  استان درخواست شده است این آمادگی را داشته باشند،اگر ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شد، از امکانات بیمارستان صحرایی استفاده شود.

طالبی از ساخت بیمارستان بحران در استان خبر داد و گفت: ساخت این بیمارستان با توجه به حجم کار آماده سازی آن  احتمالا تا یک ماه آینده نیز آماده نشود.

استاندار یزد پیش از این در صفحه شخصی خود نوشت: متاسفانه عامل اصلی شیوع کرونا، دورهمی‌های خانوادگی است و همچنان بخشی از مردم، بی توجه!

محمد علی طالبی اضافه کرده : با اوج گیری کرونا، از هفته قبل عمل های عادی بیمارستان ها متوقف و توان بخش خصوص هم به خدمت گرفته شد.

استاندار یزد یادآور شد: حالا با عبور از همه رکوردهای قبلی در آمار بستری، ایجاد بیمارستان صحرایی در برنامه قرار گرفته است.

در حال حاضر ۵۴۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۲۳ بیمار به دلیل حاد بودن شرایط در بخش مراقبت های ویزه تحت درمان قرار گرفته اند و هم چنین ۵۸ بیمار در اورژانس بیمارستان ها منتظر تعیین تکلیف هستند و  یزد همچنان در شرایط قرمز به سر می برد.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد محمدعلی طالبی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد محمدعلی طالبی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا یزد محمدعلی طالبی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور بیمارستان صحرایی بیمارستان ها راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه