Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد در نشست با تولیدکنندگان لاستیک کشور اظهار کرد: در این جلسه مشکلات تولیدکنندگان لاستیک با وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و زنجیره تولید آستان قدس رضوی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تولیدکنندگان لاستیک گله‌مند هستند که ارز ۴هزار و ۲۰۰ تومان به جای اینکه صرف تهیه مواد اولیه تولید شود، به واردات لاستیک داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به نظر می‌رسد دولت با برآوردی که از توان تولید داخل داشته و برای اینکه در بازار با کمبود لاستیک مواجه نشود ارز دولتی را برای واردات لاستیک تخصیص داده است.

وی تصریح کرد: در این جلسه به مشکلات تولیدکنندگان در زمینه قیمت گذاری، دریافت دو نوبت مابه‌التفاوت قیمت فروش لاستیک داخلی از سوی وزارت صمت و مشکلاتی در خصوص تخصیص ارز نیمایی از سوی بانک مرکزی مطرح و مقرر شد تخصیص ارز نیمایی به تولیدکننده لاستیک با اولویت انجام شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر  سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در خصوص واردات مواد اولیه تولید لاستیک توسط زنجیره تولید آستان قدس رضوی، تاکید شده که زنجیره تولید آستان مابه التفاوت ارزی خود را پرداخت و مواد اولیه وارداتی را در اختیار لاستیک سازان قرار دهد.

نیکزاد با بیان اینکه تولیدکنندگان لاستیک از جمله شرکت آرتاویل تایر و یزد تایر مشکلات حوزه بانکی خود را مطرح کردند، گفت: با توافقی که با بانک رفاه کارگران، بانک ملی و بانک سپه صورت گرفت، مقرر شد این بانک‌ها سرمایه در گردش و تسهیلات مورد نیاز تولیدکنندگان را تقسیط کنند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی نیکزاد نائب رئیس مجلس نماینده مردم اردبیل مجلس شورای اسلامی لاستیک سازی آرتاویل تایر تولیدکنندگان لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شاهین مستوفی با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به­ دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات­های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ فروشی افزون بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.
مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • چند نوع تست لاستیک وجود دارد؟
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!