Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در نخستین سری از مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال اروپا منچستریونایتد موفق شد خارج از خانه پاری سن ژرمن را 2 بر یک شکست دهد.

اوله گونارسولسشر بعد از برد تیمش گفت:در آغاز مرحله گروهی مسابقات، حس خوبی داریم. چون مقابل تیمی خارق العاده به برتری رسیدیم.

وی افزود:آخرین مرتبه شادی ما متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان مان عالی بودند. آنها با تمرکز بسیار بالا کارکردند و این همان چیزی بود که می خواستیم. فکر می کنم با شایستگی برنده بازی شدیم.

سولسشر ادامه داد:می دانیم که در دفاع باید مقابل چنین تیمی قرار می گیریم، خوب بازی کنیم. این را هم می دانیم که دخه آ امشب چندین موقعیت را از حریف گرفت.

سرمربی نروژی در مورد صعود تیمش از دور گروهی نیز گفت: به احتمال زیاد به 10 امتیاز احتیاج داریم تا از مرحله گروهی عبورکرده و به دور حذفی برسیم.بازی های زیادی هم داریم. اما من بسیار خوشحال هستم که بازیکنان با کیفیت و درجه یکی را در اختیاردارم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه منچستریونایتد فوتبال اروپا شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم