Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@23:03:07 GMT

تشکیل گشت سلامت در شهرستان اندیمشک

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۱۰۵

تشکیل گشت سلامت در شهرستان اندیمشک

کاظمی از تشکیل گشت سلامت در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: با هرگونه تخلفی که از ناحیه صنوف و هرگونه تجمعات به هر بهانه‌ای که زمینه‌ساز شیوع ویروس کرونا شود، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

«فریدون کاظمی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: از شروع بحران ویروس کرونا در کشور و وضعیت قرمز در برخی استان‌ها و شهرستان‌های کشور از جمله شهرستان اندیمشک خوشبختانه تاکنون مشکل پذیرش بستری و همچنین کمبود تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی در شهرستان نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک با بیان اینکه پرسنل و کادر بهداشت و درمان با تمام توان و تلاش در راستای خدمت‌رسانی به مردم و بیماران در مراکز بهداشتی و درمانی تلاش می‌کنند افزود: خوشبختانه در مراکز بهداشتی و بیمارستان شهرستان اندیمشک در زمینه پذیرش بیماران مشکلی وجود ندارد و کمبودی در هیچ زمینه‌ای نداریم.

 

وی اذعان کرد: امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا شاهد کاهش آمار مبتلایان به این ویروس در شهرستان اندیمشک باشیم.

 

کاظمی با اشاره به اینکه لازم است مردم توصیه‌ها را رعایت کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و پرهیز از برگزاری مراسمات و تجمعات را فراموش نکنند تصریح کرد: کم‌توجهی مردم به فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهم‌ترین عوامل شیوع موج جدید ویروس کرونا هستند.

 

وی از تشکیل گشت سلامت در شهرستان اندیمشک خبر داد و عنوان کرد: با هرگونه تخلفی که از ناحیه صنوف، برگزاری مراسمات عروسی در تالارباغ‌ها، جشن تولد و مراسم ترحیم و هرگونه تجمعات به هر بهانه‌ای که زمینه‌ساز شیوع ویروس کرونا شود، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت موجود از شهروندان اندیمشکی انتظار می‌رود با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، کادر بهداشت و درمان را در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یاری کنند.

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت فاصله اجتماعی ویروس کرونا شهرستان اندیمشک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن