Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیئت تیراندازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نابسامانی در اقتصاد و بخصوص ارز درکشور فعالیت باشگاه های تیراندازی کل کشور بخصوص استان محروم کهگیلویه و بویراحمد برای ورزشکاران تیرانداز دست نیافتنی شده است.

"اشکان طاهری" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بدون شک اگر مسئولین استانی حمایت از باشگاه های تیراندازی را در دستور کار خود قرار ندهند می تواند تبعات منفی فراوانی بخصوص در مسائل اجتماعی دامن گیر استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به موقعیت جغرافیایی و داشتن کوه های سر به فلک کشیده با گونه های خدادادی حیات وحش در صورت عدم حمایت از باشگاه های تیراندازی، حیات وحش استان در معرض نابودی قرار می گیرد.
رئیس هیئت تیراندازی استان کهگیلویه و بویراحمد از مشکلات زیر ساختی هیئت تیراندازی استان یاد کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با اسلحه عجین شده هستند اما متاسفانه زیر ساخت‌های تیراندازی در این استان بجز سالن ۱۰ متری شهرستان بویراحمد در هیچ شهرستانی وجود ندارد.
طاهری تصریح کرد: بیش از ۳۶ رشته تیراندازی وجود دارد اما متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به پتانسیل بالایی که وجود دارد از این رشته ها محروم است.
به گزارش ایسنا، وی خواهان ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع شد و عنوان کرد: مسئولین استانی، مسئله تیراندازی در استان را دریابند که در صورت حمایت مسئولین از این رشته ورزشی می توانیم شاهد حیات وحشی پایدار و بخصوص کاهش معضلات اجتماعی در استان باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیراندازی كهگيلويه و بويراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد باشگاه های تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد