Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:14:08 GMT

صرفه‌جویی ۱۰ درصدی با اصلاح رایگان موتورخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۸۶۱

صرفه‌جویی ۱۰ درصدی با اصلاح رایگان موتورخانه‌ها

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، از آمادگی این شرکت برای اجرای رایگان طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان خبر داد.

موسی احمدلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با رونمایی از طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌های واحدهای مسکونی و تجاری، در استان زنجان نیز مشترکانی که واحدهای مسکونی و تجاری آن‌ها مجهز به موتورخانه است، می‌توانند با درخواست خود، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صرفه‌جویی حدود ۱۰ درصدی مصرف گاز طبیعی از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌های مشترکان شرکت گاز است و با انجام سه اقدام اصلاح و ترمیم عایق‌کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب این مهم محقق می‌شود و به تبع آن، هزینه بهای گاز مشترکان نیز کاهش می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه اجرای بند «ق» در دو بخش توسعه گازرسانی، جایگزینی سوخت و بهینه‌سازی مصرف در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته است، ادامه داد: شهروندان زنجانی که واحدهای مسکونی و تجاری آن‌ها مجهز به موتورخانه است، می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران و ورود به بخش «بهینه‌سازی موتورخانه‌ها» و ارائه اطلاعات لازم منتظر دریافت خدمات رایگان از سوی این شرکت در استان باشند.

احمدلو تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران ۶۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای این طرح ملی پیش‌بینی کرده که گامی مهم در زمینه اشتغالزایی است. همچنین علاوه ‌بر آمادگی خود مشترکان در استقبال از این طرح ملی، زمینه لازم برای مشارکت فعال مجریان طرح نیز فراهم شده و کسانی که از اتحادیه شوفاژکاران کد اشتغال دارند و دارای رتبه‌بندی شغلی هستند نیز می‌توانند به شناسایی واحدهای دارای موتورخانه پرداخته و با ثبت مشخصات در سامانه اجرای طرح را بر عهده بگیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان یادآور شد: پس از عقد قرارداد بین مالک موتورخانه و تعمیرکار که متن قرارداد نیز در سامانه بهینه‌سازی موتورخانه‌ها موجود است، نماینده شرکت ملی گاز از محل بازید و پس از تایید اقدامات اصلاحی به صورت رایگان، پس از پایان اقدامات اصلاحی بار دیگر نماینده شرکت ملی گاز برای تایید نهایی حضور یافته تا پس از تایید تعمیرهای انجام شده مبلغ هزینه‌کرد با ارائه چک و یا پرداخت غیرحضوری و واریز به حساب تعمیرکار بدون هیچ مراجعه حضوری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان در طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌های مشترکان حتی یک ریال هم هزینه پرداخت نمی‌کنند و این شرکت تعهد پرداخت همه هزینه‌ها را بر عهده دارد. با انجام این اقدامات، بهینه‌سازی مصرف انرژی محقق خواهد شد و با این اقدام شرایط  بهتری را تجربه کرده و آثار ریشه‌ای اشتغال‌زایی، حفظ محیط زیست و صرفه‌جویی بیشتری در مصرف را به صورت چشمگیری، شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت ملی گاز زنجان طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها شرکت ملی گاز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد