Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@00:00:24 GMT

سپاهان بازیکن استقلال را هوایی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۹۲۷

سپاهان بازیکن استقلال را هوایی کرد

پیشنهاد عجیب و وسوسه انگیز باشگاه سپاهان به بازیکن خط میانی استقلال، این بازیکن را تا جایی وسوسه کرد که حالا در دوراهی بین تهران و اصفهان قرار دارد.

به گزارش مشرق، تمدید قرارداد علی کریمی با استقلال در حالی که به نظر می‌رسد بحث ترانسفر وی کاملاً منتفی باشد، تبدیل به رویایی در دسترس برای آبی‌ها شده است و درست در جایی که به نظر می‌رسید کریمی به نزدیک ترین نقطه برای تمدید با این تیم قرار داشته باشد، اتفاق تازه‌ای معادلات را بر هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی بعد از بازگشت به کشور به اصفهان رفت و در حالی که عوامل مختلفی از استقلال برای تمدید قرارداد با وی در تماس بودند، به یکباره او پیشنهاد بسیار نجومی و وسوسه انگیز از تیم سپاهان دریافت کرد که او را در بازگشت به تهران دچار تردید کرد.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت علی کریمی برای تمدید قرارداد با استقلال

کریمی در همین راستا شب گذشته دیداری با محرم نوید کیا سرمربی تیم سپاهان داشت و پیشنهاد این تیم اصفهانی را به صورت رسمی دریافت کرد. وی بعد از آن با مدیران باشگاه استقلال نیز صحبت کرد و آنها را در جریان این پیشنهاد قرار داد.

ملی پوش خط میانی آبی‌ها که به نظر می‌رسد قلبا تمایل به ادامه کار در این تیم دارد، به جز مسائل مالی که باعث دلخوری وی از عملکرد مدیریت فصل گذشته استقلال است، شرط دیگری هم برای انجام مذاکره رو در رو با استقلالی‌ها دارد.

او مذاکره مستقیم را منتفی دانسته و به آبی‌ها پیغام داده که هرگونه مذاکره اولاً از طریق مدیر برنامه‌هایش صورت می‌گیرد و دوماً از سوی استقلال برخی‌ها برای نشستن پای میز مذاکره با مدیر برنامه‌های وی مورد تایید نیستند و کریمی حاضر نیست برای تمدید با برخی از مدیران این مجموعه مذاکره داشته باشد.

تحولات روزهای پیش روی آبی‌ها در تصمیم گیری نهایی علی کریمی تاثیر گذار است و به نظر می‌رسد او به زودی تکلیف خودش را با عقد قرارداد با یکی از دو تیم استقلال و سپاهان مشخص نماید.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ علی کریمی سپاهان استقلال برای تمدید علی کریمی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی

یکی از لیدر‌های سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان