Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در تقویم طرفداری به بیان اتفاقات مهمی که در ورزش ایران و دنیا در روز سی ام مهر ماه افتاد می پردازیم. 

تقویم طرفداری امروز به روز سی ام مهر ماه در دو دهه پیش اختصاص دارد و مهم ترین اتفاقات و حواشی و اخباری که در ورزش ایران و دنیا در این روز افتاد مورد بررسی دوباره قرار می گیرد. 

فدراسیون فوتبال: فیفا شکایت ایران را رد کرد، باخته به بحرین را باید باور کرد (1380/07/30)

روابط عمومی فدراسیون فوتبال دوشنبه شب اعلام کرد فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت ایران را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روابط عمومی اضافه کرد بدین ترتیب تیم های ایران و امارات روزهای سوم و نهم آبانماه به ترتیب در تهران و ابوظبی به مصاف هم خواهند رفت. برنده مجموع رفت و برگشت ایران و امارات در مرحله بعدی با جمهوری ایرلند پیکار خواهند کرد.

به ترتیب تیم ملی فوتبال ایران باید باخت سنگین و تاسف آور برابر بحرین را باور کند و خود را آماده دو بازی پلی آف برابر تیم ملی امارات کند. آنها در صورت برتری برابر امارات باید برابر تیم ملی ایرلند نیز در دو بازی به میدان برود.

استقلال با رولند کخ به اردن رسید (1381/07/30)

تیم فوتبال باشگاه " استقلال " تهران برای برگزاری دیدار برگشت بــا تیم الفیصلی اردن اوایل بامداد سه شنبه وارد امان پایتخت این کشور شد. دیدار برگشت تیمهای الفیصلی و استقلال در چار چوب رقابتهای جام قهرمانی باشگاههای برتر آسیا روز چهارشنبه ( فردا) بر گزار می شود. سرپرستی هیات 33 نفره تیم استقلال تهران به عهده علی فتح الـــله زاده مدیر این باشگاه است.

فتح الله زاده روز سه شنبه در گفت و گویی در امان گفت که تمامی بازیکنان تیم استقلال در آمادگی کامل بسر می برند. او گفت: بازیکنان استقلال بعداز ظهر دوشنبه در یکی از زمینهای چمن شهر استانبول ترکیه به مدت دو ساعت زیر نظر مربیان تیم تمرین کردند. مدیرباشگاه استقلال افزود: استقلال عصرامروز نیز تمرین سبک خود را برای آمادگی بیشترانجام می دهد. او

اعضای تیم استقلال را شامل 22 بازیکن ، سرمربی آلمانی تیم را رولندکخ و ایراهیم طالبی را بعنوان مربی و حمید ملک احمدی مربی دروازه بان و دکتر امیر نوروزی را بعنوان پزشک تیم معرفی کرد. فتح الله زاده با تشکر از مساعدت وزارت خارجه، سفارت جمهوری اسلامــی در امان در همکاری برای اعزام و حضور تیم استقلال در امان، تلاش و همکــــاری مسوولان باشگاه الفیصلی اردن را بسیار خوب توصیف کرد. در دریدار رفت تیم استقلال تهران موفق شد الفیصلی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

"موراتی" اظهارات "رونالدو" را بی اساس خواند  (1382/07/30)

"ماسیمو موراتی" رییس باشگاه اینترمیلان ایتالیا اظهارات اخیــــــر "رونالدو" در مورد اخراج "هکتور کوپر" آرژانتینی را بــــی اساس خوانده و احتمال بازگشت مهاجم برزیلی رئال مادرید به اینتر میلان را منتفی دانست.

به گزارش سایت اینترنتی ساکرایج، رونالدو اخیرا دریک برنامه تلویزیونی حضور یافته و ضمن اظهار خشنودی در مورد برکناری کوپر آرژانتینی از مربیگری تیم اینتر، علاقه مندی خود را برای بازگشت به این تیم در آینده عنوان کرد. موراتی با توجه به این موضوع گفت: رونالدو میهمان یکی از شبکه های تلویزیونی بود که صرفا بدنبال شنیدن چنین جملاتی از دهان وی بودند. بنابراین دلیلی برای رایزنی های بیشتر بر اساس اظهارات او وجود ندارد. رونالدو هیچ حرفی نزده است که تازگی داشته باشد. ما همه می دانیم که او در مورد کوپر چگونه فکر می کند و سرمربی سابق تیم چه نقشی در رانده شدن رونالدو به سمت باشگاه رئال مادرید داشت. او فقط حرف های گذشته خود را تکرار کرده است.

موراتی سخنان خود را با ابراز امیدواری در مورد موفقیت "آلبرتو زاکرونی" سرمربی جدید تیم اینتر ادامه داده و تاکید کرد جانشین کوپر باید زمان کافی برای انتقال افکار و برنامه های خود به تیم داشته باشد. زاکرونی را به خاطر اطمینان بالایی که به وی داشتم انتخاب کردم و امیدوار هستم حضور وی به بهبود وضعیت تیم کمک کند.

بکهام به تصمیم زشت خود اعتراف کرد و بخشیده شد! (1383/07/30)

فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد که هیچ اقدام تنبیهی علیه "دیوید بکهام" کاپیتان تیم ملی این کشور که در دیدار این تیم مقابل ولز عمدا" مرتکب خطا شده و کارت زرد گرفته بود، به عمل نخواهد آورد و پرونده این ماجرا را بست .

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن ، فدراسیون فوتبال انگلیس این خبر را اعلام کرد. بکهام خود در نشریات انگلیس اعتراف کرده بود که در دیدار تیم های انگلیس - ولز در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2006 انجام شد ، عمدا" بروری "بن تاچر" بازیکن حریف مرتکب خطا شد تا کارت زرد دریافت کند و عملا" نتواند تیم انگلیس را در دیدار بعدی اش در همین مسابقات که 4 روز بعد مقابل آذربایجان انجام شد همراهی کند . بکهام در واقع از درد پهلو رنج می برد و می خواست با این وضعیت استراحت بیشتری داشته باشد. فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد که برای انکه بکهام در این مسئله مجازات شود بایستی دلائلی قانونی و محکمه پسند به عنوان متخلف بودنش در دسترس باشد اما اسناد موجود دال بر هیچ جرمی نیست . در حقیقت این بدان معناست که در انگلیس برای برخورد با چنین جرمی خلاء قانونی وجود دارد . فدراسیون پرونده را مختومه اعلام کرده و تصریح نموده است : همین که بکهام به عنوان بازیکن و کاپیتان خود به قبح عملش پی برده و مسئولیت عمل ناپسندی را که مرتکب شده به گردن گرفته است، این برای فدراسیون قابل قبول است . در واقع بکهام اگر مجازات می شد، حق شرکت دردیدار بعدی تیم انگلیس را در مسابقات مقدماتی جام جهانی که ماه مارس سال اینده مقابل ایرلند شمالی انجام می شود ، پیدانمی کرد . اعتراف بکهام به این مسئله و نشر آن در مطبوعات، سرو صدای زیادی در افکار عمومی و محافل ورزشی انگلیس به راه انداخت و فدراسیون را بر آن داشت تا برای پی بردن به صحت ماجرا و تصمیم گیری مقتضی به ان رسیدگی کند جنجال ایجاد شده حتی صدای "سپ بلاتر" رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال "فیفا" را هم در آورد و این مقام، بشدت عمل بکهام را در این ماجرا تقبیح کرد وگفت: این عمل از هر بازیکنی سر بزند زشت است اما ارتکاب آن توسط بازیکن و کاپیتان تیم مطرحی همچون انگلیس، قبیح و نابخشودنی است . 

سرخابی لیگ برتر به کمیته انضباطی احضار شد (1384/07/30)

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال "داود سید عباسی" بازیکن تیم پرسپولیس تهران، نمانیده باشگاه فولاد سپاهان و مسوول تدارکات تیم برق تهران را روز دوم آبان ماه به این کمیته فراخواند.

با توجه به شکواییه سیدعباسی بازیکن سابق فولاد مبارکه سپاهان و حال حاضر پرسپولیس تهران مبنی بر اختلاف با باشگاه فوق الذکر، لذا نماینده تام الاختیار باشگاه سپاهان و نامبرده باید روز دوشنبه دوم آبانماه راس ساعت 15 در جلسه هیئت منصفه حضور یابند. 

محرومیت پرسپولیس از بازی بدون تماشاگر، غیر قانونی است (1385/07/30)

"محمدحسن انصاری فرد" مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه ای به رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نوشت: رای به محرومیت تیم پرسپولیس از بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی از نظر قانونی جایز نیست .

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز یکشنبه با ارسال نامه ای به رئیس کمیته انضباطی با استناد به ماده 57 کمیته انضباطی درباره توهین برخی از تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس در بازی با سایپا به داور و علی دایی بازیکن و مربی تیم سایپا توضیحاتی را ارائه کرد مبنی بر اینکه محرومیت تیم پرسپولیس از برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران از نظر قانونی جایز نمی باشد. همان گونه که در مصاحبه با رسانه های ورزشی اعلام کرده اید، قرار است کمیته انضباطی امروز یکشنبه سی ام مهرماه 85 براساس گزارش ناظر و داور بازی پرسپولیس و سایپا درباره توهین بازی برخی از تماشاگران پرسپولیس رای خود را صادر کند. انصاری فرد ادامه داد: قبل از بازی پرسپولیس و سایپا اشتباهات داوری در بازی برگشت فینال جام حذفی عاملی شد تا پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی محروم شود. در دیدار با پیکان نیز اشتباهات داوری مانع از کسب یک پیروزی پرگل شد و حتی ممکن بود زمینه ساز ناکامی پرسپولیس شود.

پرسپولیسی شدن رحمان رضایی منتفی شد (1387/07/30)

با نظر مخالف افشین قطبی، پیوستن رحمان رضایی به تیم فوتبال پرسپولیس منتفی شد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی اعلام کرد که این تیم از جذب رحمان رضای منصرف شده است. مجید فرخزادی در این رابطه می گوید: حسین هدایتی مذاکرت نهایی را با رضایی انجام داده بود و مشکلی در راه پیوستن این بازیکن احساس نمی شد، اما از آنجا که سرمربی در موارد فنی حرف اول و آخر را می زند، با ناراضی بودن قطبی نسبت به این انتقال پرونده پرسپولیسی شدن رضایی برای همیشه مختومه شد.
وی در ادامه راجع به بازی پرسپولیس با برق شیراز گفت: تیم ما روزهای حساسی را سپری می کند و به همین دلیل در جلسه ای که مدیرعامل با بازیکنان داشت، از آنها خواست تا از این پس با جدیت بیشتری در بازی ها شرکت کنند تا از این طریق ضمن خارج شدن از بحران عدم نتیجه گیری، پرسپولیس را به جمع تیم های مدعی قهرمانی برسانند.

قرارداد بازیکنان برزیلی پرسپولیس، یک میلیون و شش صد هزار دلار است (1388/07/30)

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد دو بازیکن برزیلی تیم پرسپولیس، روی هم یک میلیون شش صد هزار دلار است. حبیب کاشانی خاطرنشان ساخت: قرار داد هر کدام از بازیکنان برزیلی تیم ما 800 هزار دلار برای دو فصل است. باشگاه طلبکاران زیادی دارد، مثل ایوان پترویچ، مهدی واعظی، رافائل و بازیکنان پانامایی که هر کدام از این افراد پول هایی را از ما می خواهند. قرار داد این بازیکنان را به سازمان می برم و سعی می کنم مشکل آنها را برطرف کنم.

او در خصوص حسابرسی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه همه ساله حسابرسی دارد و از این بابت مشکلی نیست. کاشانی اظهار کرد: درمورد قراردادهای بازیکنان اظهار نظر نمی کنم به دلیل اینکه من در آن زمان مدیرعامل باشگاه نبوده ام.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ادامه همکاری خود با این باشگاه ادامه داد: منتظر تصمیم سازمان هستم و اگر بخواهند در باشگاه خواهم ماند. وی در خصوص اولتیماتوم به کرانچار گفت: هیچ اخطاری به کرانچار ندادم و این شایعه کذب است. خوشبختانه تیم وضعیت خوبی دارد و ما می خواهیم این روند روبه رشد را ادامه دهیم.

ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری ایران مشخص شد (1389/07/30)

ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری ایران به منظور شرکت در بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو چین، روز جمعه مشخص و اعلام شد.
تیم ملی وزنه برداری ایران با هشت وزنه بردار در بازی های آسیایی گوانگ ژو چین شرکت خواهد کرد. در رکوردگیری که روز پنجشنبه در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در شهر کرمانشاه برگزار شد، اسامی هشت وزنه بردار اعزامی ایران به بازی های آسیایی گوانگ ژو مشخص شد. در دسته 69 کیلوگرم، سیدمهدی پانزوان و احسان رضاییان، در دسته 85 کیلوگرم کیانوش رستمی، در دسته 94 کیلوگرم اصغر ابراهیمی و یاسر دادوند، در دسته 105 کیلوگرم حامد مجیدی و در دسته به اضافه 105 کیلوگرم بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی هشت ملی پوش وزنه برداری ایران اعزامی به بازی های آسیایی گوانگ ژو هستند.

بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن با یکدیگر درگیر شدند (1390/07/30)

بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست دو بر صفر مقابل استقلال تهران در محوطه ورزشگاه فولاد شهر با یکدیگر درگیر شدند.
یکی از شاهدان عینی این ماجرا شنبه شب توضیح داد: یکی از تماشاگران استقلال تهران درحال گرفتن عکس یادگاری با "فلیپ دسوزا" بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان بود که در این هنگام قاسم حدادی فر بازیکن دیگر ذوب آهن به وی اعتراض کرد. پس از اعتراض "حدادی فر" به "دسوزا" درگیری بین آنها رخ داد و در این هنگام "علیرضا حدادی فر" دیگر بازیکن تیم ذوب آهن به حمایت از برادر خود قاسم حدادی فر در آمد. از سوی دیگر "حسین ماهینی" نیز از "دسوزا" حمایت کرد و وارد این درگیری شد. این شاهد عینی توضیح داد: "ایگور کاسترو" نیز به حمایت از یکی از طرفین وارد ماجرا شد و از ناحیه دهان مضروب شد. به گفته وی این درگیری با وساطت نیروهای انتظامی و سایر مسوولان تیم ذوب آهن اصفهان پایان یافت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری ایران باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال بازی های آسیایی استقلال تهران کمیته انضباطی تیم پرسپولیس تیم استقلال تیم فوتبال گوانگ ژو حدادی فر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند