Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم یازدهم از مجموعه «سریع و خشمگین» آخرین فیلم از این مجموعه خواهد بود. به این ترتیب مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» دو فیلم دهم و یازدهم را نیز در راه خواهد داشت.

جاستین لین که فیلم‌های سوم، چهارم، پنجم، ششم و نهم این مجموعه را کارگردانی کرده برای کارگردانی دو فیلم نهایی این مجموعه که پر از صحنه‌های رانندگی است برمی‌گردد تا این مجموعه را پس از حضوری دو دهه‌ای در سینماها به پایان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این به معنی پایان یافتن جهان سینمایی این مجموعه نیست و اسپین‌آف‌هایی برمبنای شخصیت‌ها و فضای کلی این مجموعه در کمپانی یونیورسال ادامه پیدا می‌کند.

اولین فیلم از اسپین‌آف‌های این مجموعه «سریع و خشمگین» ارایه می‌کند: هابز و شاو» بود که با بازی دواین جانسون و جیسون استتام ساخته شده و سال ۲۰۱۹ فروشی ۷۵۹ میلیون دلاری را ثبت کرد و از این میان تنها ۱۷۴ میلیون از فروش در آمریکای شمالی به دست آمد.

پرفروش‌ترین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» فیلم «خشمگین ۷» در سال ۲۰۱۵ بود که ۱.۱۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد و بیشترین فروش را در چین با فروشی بیش از ۳۹۰ میلیون دلار کسب کرد. در آمریکا فروش این فیلم ۳۵۳ میلیون دلار بود.

جدیدترین فیلم از این مجموعه که با عنوان «اف ۹» از آن یاد شده قرار بود اوایل سال اکران شود اما یونیورسال آن را  تا سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخت.

اولین فیلم از این مجموعه سال ۲۰۰۱ با بازی پل واکر فقید و وین دیزل اکران شد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1445907

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان هالیوود اکران سینما سریع و خشمگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • می دانستید چرا در بهار بیشتر خشمگین می شوید؟
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست