Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بخشنده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به موجب قانون و به جهت هماهنگی و همراهی بخش خصوصی و دولت، اتاق‌های بازرگانی مشاوران سه قوه اصلی کشور تعیین شده‌اند و برهمین اساس برخود دیدیم تا در راستای همراهی با نیروی انتظامی در حوزه امنیت اقتصادی، عملیات ساخت این مرکز را برعهده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: احداث ساختمان پلیس امنیت اقتصادی با کمک فعالان حوزه اقتصاد در سطح استان صورت می‌گیرد و بدون تردید با راه‌اندازی این مرکز شاهد فضای پاک اقتصادی در منطقه خواهیم بود.

بخشنده با بیان اینکه نگاه اتاق بازرگانی استان قزوین در این بخش نگاه مشارکتی در حوزه امنیت اقتصادی است و به سرمایه‌گذاری آن توجه خاصی نداریم، تصریح کرد: بدون تردید با راه اندازی این ساختمان تخصصی و مستقل، فعالان اقتصادی منطقه به راحتی مورد حمایت قرار گرفته و افرادی که نقش فعال اقتصادی نما را دارند و با فعالیت‌های نامشروع خود به اقتصاد منطقه لطمه وارد می‌کنند، شناسایی و با آنها برخورد می‌شود.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، عملیات کلنگ زنی احداث ساختمان‌های پلیس امنیت اقتصادی و کلانتری ۱۴ مینودر قزوین روز گذشته توسط سردار محمدعلی نوری نژاد، معاون هماهنگ کننده ناجا در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر به زمین زده شد.

برچسب‌ها اتاق بازرگانی ایران استان قزوین هفته نیروی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران استان قزوین هفته نیروی انتظامی اتاق بازرگانی ایران استان قزوین هفته نیروی انتظامی اخبار کنکور امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، نیروهای انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد قابل تجلیل و تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود امنیت در استان را موجب رونق کسب و کار و حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: احساس امنیت در استان می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کند و پایداری واحدهای اقتصادی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از آرامش امروز در کشور، مدیون از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار، سرهنگ علی گلالی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان از تلاش‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. این قشر، امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: پلیس آمادگی خود را برای ارتقای سطح دانش کارگران و خانواده‌های آن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط اعلام می‌کند و کارشناسان ما آماده ارائه آموزش‌های لازم به جامعه کار و تولید با هماهنگی این اداره کل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است