Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر صنعت، معدن ‌تجارت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: قانون گرایی، مشارکت جویی، شفافیت و صیانت از جایگاه ستاد، چهار رویکرد جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور خواهد بود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت صمت، بابک دین پرست در نود و هشتمین جلسه ستاد تسهیل با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی تحمیلی به کشورمان تصریح کرد: در شرایط حاضر، مدیریت جهادی راهکار اصلی مشکلات است و امیدواریم که با تعامل و همکاری بیش از پیش اعضای ستاد و دستگاه های نظارتی، شاهد اتخاذ تصمیماتی موثرتر، نافذتر و اثربخش تر در جلسات ستاد و دبیرخانه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این روند، بخش قابل توجهی از دغدغه ها و نگرانی های مدیران دستگاههای اجرایی، برای تحقق و اجرای دقیق و سریع مصوبات ستاد کاهش خواهد یافت.

قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با تاکید بر لزوم توجه به اصل قانونگرایی گفت: تمامی تکالیفی که در سه ماده قانونی 61 تا 63 قانون رفع موانع تولید بر عهده ستاد گذاشته شده و آئین نامه اجرایی ستاد باید به طور کامل اجرایی شوند.

دین پرست گفت: در این شرایط باید به این نکته توجه شود که تمامی مصوبات ستاد منطبق بر قوانین باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تمامی تکالیف قانونی که در ۲۶ ماه گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، طی هفته گذشته احصا و ضمن انجام مکاتبات لازم با دستگاههای ذیربط، در دستور کار پیگیری دبیرخانه ستاد قرار گرفته است.

قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با اشاره به ضرورت مشارکت همه دستگاهها، نهادها و سازمان ها برای تحقق اهداف "جهش تولید" که دغدغه مقام معظم رهبری و همه مسئولان ارشد کشور است افزود: در این جلسه از نمایندگان دستگاههای نظارتی، امنیتی، قضایی و فعال در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی، همانند وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، معاونت حقوقی رییس جمهور دعوت به عمل آمده است و این رویه در جلسات آتی ستاد نیز استمرار خواهد داشت.

دین پرست تاکید کرد: از این طریق ضمن بهره مندی از نظرات کارشناسی و تخصصی این دستگاه ها و اتخاذ تصمیمات کاملا قانونی و شفاف، زمینه اطمینان خاطر و کاهش دغدغه ها و نگرانی های مدیران اجرایی دستگاههای ذیربط از سرانجام اجرای مصوبات ستاد فرآهم شود.

وی اضافه کرد: شفافیت در اقدامات ستاد، دیگر اصلی است که در دستور کار ستاد تسهیل بوده و پس از این، تمامی مصوبات ستاد، به همراه وضعیت همکاری و اهتمام دستگاههای فعال و غیر فعال در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

دین پرست تصریح کرد: صیانت از جایگاه ستاد تسهیل نیز امری است که به همت تمامی اعضای ستاد، محقق خواهد شد و همه بخش های مسئول باید با انجام وظایف محوله و همدلی بیش از پیش از این جایگاه حساس و مهم حراست و صیانت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجارت صنعت معدن تسهیل و رفع موانع تولید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور مصوبات ستاد دین پرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد

‌دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: ‌به عنوان ستاد انتخابات کشور درخواستی از مجموعه ارکان اداری و اجرایی و فرهنگی و همه اقشاری که در باب انتخابات حضور دارند، تاکید کرده‌ایم که در مرحله دوم نیز تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، کاربران و عوامل اجرایی حوزه انتخابیه کرج با حضور محسن اسلامی دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور، ‌یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار کرج در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

در این نشست که بیش از 2 هزار نفر از عوامل اجرایی، کاربران و نمایندگان فرماندار حوزه انتخابیه کرج حضور داشتند، محسن اسلامی  دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری نشست توجیهی عوامل انتخابات اظهار داشت:آنچه که در ستاد انتخابات شهرستان کرج مورد توجه است، اهمیت دادن به آموزش و کیفیت برگزاری انتخابات است و اینکه فرمانداری به دنبال آموزش عوامل اجرایی است نشان از اهمیت دور دوم انتخابات دارد، که جای بسیار تحسین دارد.

دبیر ستاد انتخابات کشور افزود: برگزاری این حرکت آموزشی با حضور تعداد قابل توجهی از عوامل و همه عوامل شعبی که دراین حوزه انتخابیه فعالیت دارند، نشان از این دارد که به دور دوم انتخابات اهمیت داده شده است.

اسلامی ادامه داد: به همه حوزه‌های انتخابیه یادآوری کرده‌ایم که دور دوم انتخابات همانند انتخابات اصلی است و لذا باید همه موئلفه‌هایی که مقام معظم رهبری در انتخابات به آن توجه داشته و دارند، همچون امنیت، سلامت، مشارکت رقابت مو به مو اعمال شود.

‌دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از این نشست با اشاره به تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات‌ اظهار داشت: به عنوان ستاد انتخابات کشور درخواستی از مجموعه ارکان اداری و اجرایی و فرهنگی و همه اقشاری که در باب انتخابات حضور دارند، تاکید کرده‌ایم که در مرحله دوم نیز تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از این نشست ضمن تاکید بر افزایش مشارکت در این دوره اظهار داشت: در این بازه مانده به انتخابات درخواست از شهرستان و شورای اداری این است که در بازه تبلیغات‌ از 13 اردیبهشت تا 20 اردیبهشت حس و حال شهر را نسبت به انتخابات مرحله دوم حساس کنند. 

وی درباره‌ آمادگی کامل استان و حوزه انتخابیه شهرستان کرج برای برگزاری انتخابات اظهار داشت در بخش‌های دیگر مثل امنیت برنامه‌ریزی برای اجرای انتخابات در امنیت کامل انجام شده  و در بخش زیرساخت ارتباطی شعب با مرکز نیز، تجهیزاتی که در این بخش نیاز داریم تامین شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد