Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی های سرزده ناظران از دستگاه های اجرایی این استان و برخورد با تخلفات کرونایی در آنها با جدیت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آذر صفایی نیا اظهار داشت: نظارت بر رعایت دقیق مسائل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری  اجتماعی در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این بازرسی ها از سوی ناظران رصد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این ناظران در قالب گروه های چند نفره بوده و از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد  تعیین و اقدام به بازرسی های سرزده از دستگاه های اجرایی استان می کنند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از این اقدام قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و جلوگیری از  گسترش هر چه بیشتر آن بین مردم استان است.  

صفایی نیا عنوان کرد: در این بازرسی های سرزده هر کدام از نیروهای انسانی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و یا مراجعه کنندگان به آنها که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند تذکرهای لازم به آنان داده خواهد شد تا روند اصلاح و دستورالعمل ها به طور کامل اجرا شوند. 

وی ابراز داشت: تاکنون نحوه رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در دستگاه های اجرایی شهرستان های بویراحمد، دنا،  گچساران و باشت مورد بازرسی سرزده ناظران قرار گرفته است. 

صفایی نیا گفت: بر اساس بخشنامه ستاد ملی مقابله با کرونا نیروهای انسانی دستگاه‌ های اجرایی و مراکز ارائه خدمات عمومی و افراد مراجعه کننده به آنها ملزم به استفاده از ماسک بوده و در غیر اینصورت از ورود آنان جلوگیری می‌ شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تخلفات کرونایی کهگیلویه و بویراحمد دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان