Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون و در قالب طرح سراسری لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی، ۱۵۷ کیلومتر از راه‌های شریانی استان بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا نورالله دلخواه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه اصلاح و بهسازی جاده‌های استان در تمام شهرستان‌ها در برنامه است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۷ کیلومتر از جاده‌های استان لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: محدودیت اعتبارات امکان اصلاح و روکش آسفالت تمام راه‌های استان را نمی‌دهد و از همین رو محورهای پرتردد که مشکل بیشتری دارند را در اولویت قرار داده ایم.​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در یک سال گذشته بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال برای بهسازی و مرمت ۱۱۷ کیلومتر از رویه راه‌های استان ایلام هزینه شده است.

دلخواه اضافه کرد: از این میزان عملیات روکش آسفالت ۷۶ کیلومتر در راه‌های روستایی و ۴۱ کیلومتر در راه‌های اصلی و فرعی بوده است.

وی تاکید کرد: همچنین در این مدت( سال گذشته) ۱۴۰ هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال جهت انجام این میزان روکش آسفالت و لکه گیری راه‌ها با آسفالت سرد و گرم هزینه شد.

دلخواه با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی این استان وجود دارد، گفت: امسال چندین نقطه مستعد بروز حوادث جاده ای و تصادف در قالب فعالیت های امانی راهداری و پیمانی ایمن سازی شده است.

او با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مسوولیت نگهداری از یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی را بر عهده دارد، گفت: انجام روکش آسفالت، لکه‌گیری، خط کشی، شانه سازی، ایمن سازی حاشیه راه، نصب تابلوی اخطار و اجرای روشنایی در گردنه‌ها در نقاط مختلف راه‌های این استان از دیگر اقدامات این اداره کل است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهسازی اسفالت راههای ایلام روکش آسفالت لکه گیری جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم گفت: به لحاظ طول راه در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

حمیدرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، اظهار کرد: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت روستاهایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستاهای بالای بیست خانوار مربوط به روستاهای زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

او تصریح کرد: پروژه مسیرهای نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد. در حال حاضر برای روستاهای زیر بیست خانوار برنامه‌ای وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستاهای بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است