Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:09:35 GMT

مهرشاد سهیلی کار خیلی خیلی بزرگی کرده است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۵۹۷

مهرشاد سهیلی کار خیلی خیلی بزرگی کرده است

زهرا خواجوی بازیکن فوتبال و رکورددار گل نخوردن لیگ برتر فوتبال زنان ایران درباره خصوصیات بارز مهرشاد سهیلی ایلامی گفت: «وجود مهرشاد سهیلی نوجوان مطمئنا یک همچنین نوجوانی در این سن نسبت به همسن و سالان خودش احساس مسئولیت کرده ودر فرصت سازی کار های خیلی خیلی بزرگی کرده است.»

به گزارش خبرگزاری برنا ;زهرا خواجوی بازیکن فوتبال و رکورددار گل نخوردن لیگ برتر فوتبال زنان ایران در گفتگو با روابط عمومی قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله (ص) درباره خصوصیات بارز مهرشاد سهیلی ایلامی اظهار کرد: «وجود مهرشاد سهیلی نوجوان مطمئنا یک همچنین نوجوانی در این سن نسبت به همسن و سالان خودش احساس مسئولیت کرده است بنابراین کار خیلی خیلی بزرگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این رکورددار کلین شیت در فوتبال باشگاهی ایران اظهار کرد: «از دیدگاه من این نوجوان نیاز به حمایت دارد و باید این گونه افراد را تشویق کرد.»

دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان ایران ادامه داد: «این نوجوان قطعا اتفاقهای های پیش رو را تبدیل به فرصت می کند و این جای تشکر دارد.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهیلی مهرشاد فرصت سازی خدمت بزرگ مهرشاد سهیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره تساوی شمس‌آذر در دیدار اخیرش مقابل گل‌گهر عنوان کرد: همه تیم به اندازه کافی برای این بازی آماده بودیم. بازی خیلی سختی بود، اما ما موفق شدیم نتیجه قابل قبولی به دست بیاوریم. این بازی و عملکردی که در این فصل داشتیم، نشان داده که تیم ما توانایی رقابت با حریفان قدرتمند و پرمهره را دارد.

او ادامه داد: گل‌گهر در این بازی همه بازیکنان خود را در اختیار داشت و به نظرم نسبت به دیدارهای گذشته شکل متفاوتی ارائه کرد، اما تدابیر کادر فنی ما و آقای دقیقی و تلاش بازیکنان موجب شد تا در این بازی بیرون از خانه امتیاز بگیریم.

هافبک تکنیکی و سرعتی شمس‌آذر در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل ملوان ابراز کرد: ما به همه بازی‌ها با جدیت و تمرکز زیاد نگاه می‌کنیم؛ امیدوارم که بازی خوبی را ارائه بدهیم و به دنبال کسب نتیجه هستیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم. با توجه به نتایج تیم، توقع از ما بالا رفته و باید تلاش کنیم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

جعفری درباره عملکرد شمس‌آذر در این فصل عنوان کرد: ما با اعتماد به نفس و انگیزه بالا وارد هر بازی می‌شویم. عملکرد تیم تا الآن خوب بوده و به نظرم تا همین جا هم کار بزرگی کردیم. ضمنا جا دارد از حمایت‌های آقای زندی و همه تماشاگران‌مان که همیشه در کنار تیم هستند هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم چون در سال اول حضور در لیگ برتر فراتر از انتظار پشتیبانی کردند.

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن رکورددار به لرزه درآوردن تیرک دروازه در طول یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا
  • جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • یک آموزگار هدایای دریافتی روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید