Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: سپاه و بسیج سازندگی استان یکهزار و ۶۸۵ واحد مسکونی را در مناطق سیل‌زده استان بازسازی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، صبح امروز با حضور سردار حزنی، مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه مراسم افتتاح متمرکز 100 واحد مسکونی در شهرستان‌ سیل‌زده گمیشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه جزء پروژه‌های اجرا شده توسط ستاد معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان گمیشان (سپاه قدس استان گیلان) بوده و امروز به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسید.

سردار علی ملک‌ شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در این مراسم اظهارداشت: از لحظه وقوع سیل نیروهای بسیج و سپاه به همراه سایر نیروهای مسلح برای کمک به مردم در مناطق خسارت دیده حضور داشتند.

2300 واحد مسکونی در اجرای طرح ملی مسکن در استان بوشهر ساخته می‌شود10هزار واحد مسکونی ظرف 3سال آینده در استان مرکزی احداث می‌شود224 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان قزوین واگذار می‌شود
وی گفت: در سیل فروردین ماه پارسال 32 هزار نیروی بسیجی در قالب 2 هزار و 65  گروه جهادی برای کمک به سیل‌زدگان و بازسازی این مناطق به کارگیری شدند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: سپاه و بسیج سازندگی یکهزار و 685 واحد مسکونی را در مناطق سیل‌زده استان بازسازی کردند. هم چنین ساخت 275 واحد مسکونی ویژه مددجویان امداد و بهزیستی نیز با همراهی سپاه استان‌های خراسان رضوی و گیلان انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: ما همچنان در خدمت مردم آسیب دیده از سیل خواهیم بود و همانطور که روزهای آغازین سیل سال گذشته گفتیم تا لحظه آخر کنار مردم هستیم و لحظه‌ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: کم کردن آلام مردم در هر عرصه‌ای را رسالت خود می‌دانیم زیرا معتقدیم این مسئله عین پاسداری از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان

حیدر آسیابی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه‌ای که امروز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در گرگان برگزار شد، گفت: بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی، همه دادستان‌های استان از بین جوانان توانمند و انقلابی انتخاب شده اند که با انگیزه و حضور میدانی که در حوزه‌های قضایی دارند پای کار توسعه و برقراری امنیت در استان هستند.

او افزود: پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی یکی از اقدامات شاخص استان در ۳ سال گذشته بود که نمونه بارز آن، توقف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است به طوری که امروز مغازه‌های مصالح فروشی در این منطقه به کار‌های مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول شده اند.

وی ادامه داد: یکی از قوی‌ترین قضات استان از حیث مدیریتی و علمی را به عنوان دادستان مرکز استان انتخاب کردیم که در نتیجه اقدامات ایشان امروز شاهد رویه واحد در رسیدگی به پرونده‌ها در بخش دادستانی هستیم که همین موضوع سرعت پاسخگویی به مردم، رسیدگی به پرونده‌ها را بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را بهتر کرده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱، دادستان‌ها و قضات دادسرا‌های ما در کنار ضابطین در میدان حضور داشتند و کنترل و نظارت می‌کردند.

آسیابی به اهتمام ویژه دادستان‌های استان در حوزه حقوق عامه هم اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین اقدام در این حوزه توقف ورود خودرو به جنگل النگدره با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال با کسب نظر کارشناسان حوزه محیط زیست بود.

وی گفت: رونق تولید در ۱۱۰ واحد تولیدی تعطیل یا در استانه تعطیلی استان طی سال گذشته کار بزرگی بود که در نتیجه ارتباط مستمر و میزان شناخت دستگاه قضایی از مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اتفاق افتاد.

جلسه دادستان‌های سراسر استان با معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در دادگستری کل استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت