Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه‌های محلی، این حادثه بامداد چهارشنبه روی داده و جانباختگان و اغلب زخمی‌ها زن بوده‌اند. در میان زخمی‌ها شماری کودک نیز دیده می‌شوند.

برخی منابع خبری تعداد جانباختگان را تا ۱۵ نفر نیز عنوان کرده‌اند.

بنا بر اعلام شورای استانی در شهر مرزی جلال آباد، این حادثه زمانی روی داده که بیش از ۳ هزار افغان برای دریافت ویزای پاکستان در یک زمین فوتبال در نزدیکی کنسولگری پاکستان در این شهر تجمع کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علت ازدحام این شمار از جمعیت، انتشار اخباری از سوی سفارت پاکستان در کابل بود که اعلام می‌داشت اعطای روادید به افغان‌ها در همۀ کنسولگری‌های این کشور در افغانستان متوقف می‌شود.

این دومین بار در هشت ماه گذشته است که پاکستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، تصمیم به توقف اعطای روادید به شهروندان افغان گرفته است.

شمار بالای متقاضیان دریافت ویزا، کنسولگری پاکستان در جلال آباد را مجبور کرده بود تا بخشی از پروسۀ دریافت مدارک همچنین توزیع ویزا‌ها را به کمک فعالان مدنی در ورزشگاه «فوتبال شیرزی» انجام دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پاکستان ویزای پاکستان پاکستان افغانستان خشونت جنگ کنسولگری پاکستان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی