Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@07:59:20 GMT

سرمایه "فایرا" ۱۰ هزار میلیاردی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۹۷۰

سرمایه 'فایرا' ۱۰ هزار میلیاردی می‌شود

هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران پیشنهاد افزایش سرمایه ۵ هزار و ۱۹۷ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریالی، معادل ۱۰۰ درصد سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد. به گزارش پول نیوز، شرکت آلومینیوم ایران عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۵ هزار و ۱۹۷ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال به ۱۰ هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه "فایرا" از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی با هدف افزایش سرمایه شرکت زیرگروه (کربن صنعت امیرکبیر) که در تاریخ ۸ مهر ماه ۱۳۹۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت آلومینیوم ایران بازار سرمایه بورس اوراق بهادار بورس تهران عرضه سهام سهام عدالت افزایش سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت تولید نیروی آذرخش با سرمایه اولیه ده میلیون ریال و با مشارکت شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران"سنا" به میزان ۹۸٫۹۹ درصد کل سهام و با هدف احداث و بهره برداری از نیروگاه علی آباد گلستان مشتمل بر ۶ واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی به ظرفیت مجموع ۹۷۲ مگاوات تاسیس شده که اکنون در مسیر پذیرش و عرضه در فرابورس قرار دارد. با این شرکت آشنا شوید. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzS

دیگر خبرها

  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»