Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه مسئولیت مرز‌ها بر عهده مرزبانان نیروی انتظامی است و مرزبانان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر هستند، گفت:همکاری و هماهنگی بین مرزبانان دو کشور می‌بایست اساسی، کاربردی و جدی باشد و با تبادل اطلاعاتی با این پدیده شوم مبارزه کرد. خبرگزاری میزان-  سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با محمد هاشم اورتاق معاون مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور افغانستان، گفت: ما با کشور دوست و مسلمان افغانستان هم مرز هستیم و قرابت فرهنگی و تاریخی دیرینه‌ای بین دو کشور وجود دارد و این ارتباط دیرینه بر هیچ کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به ایجاد امنیت پایدار در مرز‌های طولانی با کشور افغانستان، افزود: ما اشتراکات دینی و فرهنگی بسیاری با کشور افغانستان داریم و این وجه مشترک بسیار ارزشمند است که قلوب را به هم نزدیک می‌کند.   فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به آسیب‌های خانمان سوز مواد مخدر تصریح کرد: مواد مخدر زاییده دست و تولید سودجویان و انسان‌های خطاکار و توطئه دشمنان است که با همکاری دو کشور می‌توان مانع جولان قاچاقچیان شد.   وی با تاکید بر اینکه مسئولیت مرز‌ها بر عهده مرزبانان نیروی انتظامی است و مرزبانان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر هستند، افزود: همکاری و هماهنگی بین مرزبانان دو کشور می‌بایست اساسی، کاربردی و جدی باشد و با تبادل اطلاعاتی با این پدیده شوم مبارزه کرد. بیشتر بخوانید: نقش موثر ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر در سطح بین المللی/ ردپای آمریکا در مافیای تولید مواد مخدر در منطقه   فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار ادامه داد: بحمدالله وحدت کاملی در کشور ما وجود دارد و با اعتقاد به خدا و با پشتیبانی مقام معظم رهبری در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستاده ایم و از کیان اسلامی دفاع و حراست می‌کنیم.   سردار گودرزی با اشاره به افزایش تولید مواد مخدر صنعتی در کشور افغانستان افزود: گشت‌های مشترک و همزمان در مرز‌های مشترک دو کشور به امنیت پایدار مرز‌ها کمک شایانی می‌کند.    قدردانی از میزبانی فرماندهی مرزبانی ناجا   در ادامه در این دیدار، محمد هاشم اورتاق معاون مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور افغانستان ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به تولید ۸۴ درصد تریاک کل دنیا در افغانستان، اظهار داشت: با توجه به حضور نیرو‌های طالبان در برخی از نقاط مرزی و ولایت‌های افغانستان، این کشور در مبارزه با کشت و تولید مواد مخدر دچار مشکل است.   معاون مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور افغانستان در پایان به انهدام ۵۲ لابراتوار ساخت شیشه در این کشور، اشاره و خاطرنشان کرد: نگرانی و حساسیت جمهوری اسلامی ایران را درک می‌کنیم و امیدواریم با اصلاح و بازنگری قوانین مبارزه با مواد مخدر بخشی از خلاء‌های موجود رفع و گام‌های موثرتری در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر برداشته شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: مرزبانی مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرزبانی مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر مرزبانی ناجا کشور افغانستان دو کشور مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد