Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا عصر روز گذشته به وقت محلی (بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران) در یک گردهمایی انتخاباتی در جمع هوادارانش در شهرستان «ایری» ایالت «پنسیلوانیا» بار دیگر سیاست‌های فشار حداکثری و سیاست تحریم آمریکا و پیامدهای آن بر روی زندگی مردم ایران را نادیده گرفت و گفت که می‌خواهد ایران یک کشور قدرتمند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، ترامپ بار دیگر توافق هسته‌ای ایران را یک توافق افتضاح توصیف کرد و گفت: «من تصمیم گرفتم تا از توافق افتضاح دولت قبلی [آمریکا] در خصوص برنامه هسته‌ای ایران خارج شود».

رئیس‌جمهور آمریکا که چندین ماه است به گفت‌وگو با ایران ابراز تمایل کرده است و در گردهمایی‌های انتخاباتی اخیر خود، چندین بار مدعی شده است که در صورت پیروزی در انتخابات آتی سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ماه)، از سوی مقام‌های جمهوری اسلامی تماس تلفنی دریافت خواهد کرد، روز گذشته (سه شنبه) بار دیگر با مطرح کردن این ادعا در پنسیلوانیا گفت: «اگر در انتخابات پیروز شوم، تماس اول از سوی ایران خواهد بود».

ترامپ در ادامه با ژست انساندوستانه در مقابل مردم ایران گفت که تولید ناخالص داخلی ایران ۲۷ درصد کاهش یافته است و «من چنین چیزی نمی‌خواهم. من خواهان رفاه آنها هستم اما آنها نمی‌توانند تسلیحات هسته‌ای داشته باشند. من می‌خواهم آنها کشوری بزرگ و قدرتمند باشند..به محض پیروزی ما [در انتخابات ریاست‌جمهوری] اولین تماس از سوی ایران خواهد بود و توافقی صورت خواهد گرفت».

منبع: الف

کلیدواژه: هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902694

دیگر خبرها

  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • ببینید | نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل