Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت: نیروی انتظامی در ایران اسلامی در عین مردمی‌بودن و داشتن پایگاه اجتماعی قوی در مقابله با ناامنی و جرائم نیز مقتدرانه عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، هدایت اسلامی در دیدار با فرمانده انتظامی ملکان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز پلیس در ایران اسلامی در عین مردمی‌بودن و داشتن پایگاه اجتماعی قوی در مقابله با ناامنی و جرائم نیز مقتدرانه عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان با اشاره به انواع وظایف و مسئولیت‌های نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در همه مأموریت‌ها و وظایف محول‌شده تاکنون موفق عمل کرده و خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی انجام‌شده قابل قدردانی است.

جرائم خشن و سنگین در شهرستان ملکان تقریباً وجود ندارد

فرمانده انتظامی ملکان نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل و همکاری‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: خدمت و جلب رضایت و تکریم مردم جزء وظایف و اهداف اصلی پلیس محسوب می‌شود و تلفن شبانه‌روزی 197 در همین راستا آماده دریافت انتقادها و شکایات شهروندان است.

محمدتقی سلطانی از شهرستان ملکان به‌عنوان شهرستان فاقد جرایم خشن یاد کرد و افزود: با توجه به بومی‌بودن منطقه و از طرفی پایین‌بودن جمعیت مهاجر، جرائم خشن و سنگین در ملکان تقریباً وجود ندارد.

وی سرقت از خانه‌باغ‌ها را از عمده جرائم در ملکان دانست و بیان کرد: با توجه به کشاورزی‌بودن منطقه، سرقت از خانه‌باغ‌ها در این شهرستان بیشتر اتفاق می‌افتد و ضروری است باغداران عزیز به نصب دوربین و یا بالابردن امنیت خانه‌باغ‌های خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی ملکان از پایین‌بودن میزان سرقت از واحدهای تجاری و مسکونی در شهرستان ملکان خبر داد و اضافه کرد: سرقت‌های اتفاق‌افتاده نیز در حد سرقت‌های خُرد بوده که در همین راستا نیروی انتظامی ملکان انتظار دارد شهروندان با نصب دوربین مداربسته در ورودی کوچه‌ها و بازار در این خصوص اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان هفته نیروی انتظامی ناامنی جرائم خشن هدایت اسلامی نیروی انتظامی ملکان انتظامی ملکان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان