Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از کتاب «پرونده‌های باز» با موضوع ‌ زندگی به سبک و سیره شهدای پلیس، امروز‌‌ همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی در خبرگزاری فارس برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد شرفی‌‌ جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا،هیات رئیسه ناجا، خانواده شهید هادی جوان دلاور و خبرنگاران و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم رونمایی از کتاب« پرونده های باز» ‌با تبریک هفته ناجا به شعار «با هم برای امنیت و سلامت» که شعار هفته ناجا است، اشاره و اظهار داشت: این شعار برگرفته از فرمایش پیامبر مکرم اسلام است و با توجه به اینکه هم اکنون نیاز اولویت‌دار جوامع بشری چیزی بیش از امنیت و سلامت نیست باید همه به مسوولیت‌های اجتماعی خود‌ واقف بوده و به آنها ارج نهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به واژه شهید پرداخت و گفت: واژه شهید یکی از معتبرترین و مقدس‌ترین واژه‌هایی است که در آموزه‌های دینی به آن اشاره شده است؛ شهید برابر آموزه‌های دینی ما  نمرده؛ بلکه زنده است و در زندگی دنیایی ما حضور دارد و ناظر است.

وی با بیان این مطلب که باید به اهداف شهدا معرفت داشته باشیم، تصریح کرد:‌هدف شهید روشنگری است و ما باید‌‌  ‌وظیفه‌ انقلابی، دینی و اسلامی خود را در رابطه با شهدا ادا کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: باید حرمت خانواده شهدا، فرزندان شهدا و ایثارگران را حفظ کنیم؛ خانواده شهدا بهترین عزیز خود را تقدیم کرده‌اند؛‌‌ باید برای فرزندان شهدا و ایثارگران نقش مناسبی در نظر گرفت چرا که این افراد قدر نظام را می دانند.

سردار شرفی با تقدیر از « مهدی دریاب»‌‌ نویسنده کتاب «پرونده‌های باز» افزود: من بخش‌هایی از این کتاب را مطالعه کرده‌ام. این کتاب خصوصیات و ویژگی‌های 40 شهید نیروی انتظامی را با نظم فکری و شیوایی و لطافت و ذوق بسیار بازگو کرده است.

وی با اعلام این مطلب که نیروی انتظامی 13 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اعلام کرد:نیروی انتظامی شهدایی دارد که به خاطر دین و سربلندی کشور و افراشتگی پرچم جان خود را از دست داده‌اند؛ شهدایی که پوست‌شان را زنده زنده کنده، آتش زده و سوزاندند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: برای حفظ انقلاب هزینه‌های زیادی داده شده و افراد زیادی جان خود را تقدیم کرده‌اند.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: شهدا که مقام‌شان عالی است؛ ما باید به حال خودمان فکری کنیم که کاری نتوانستیم انجام دهیم و شرمنده شهدا هستیم؛ تنها مطلب این است که در جهت توسعه فرهنگ شهادت و حفظ حرمت خانواده شهدا قدم برداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا شهید هفته ناجا رونمایی از کتاب امنیت جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان اظهار کرد: یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی استان است که در هشت روز مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع فرهنگی و ارزشی را شامل می‌شود.

وی افزود: از مجموعه مردمی برگزار کننده این یادواره می‌خواهیم با کار سپاری، دولت را نیز در این کار ارزش مند و مهم سهیم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت همواره پشتیبان و حامی گروه‌ها و تشکل‌های مردمی بوده است، گفت: در خصوص یادواره‌های مردمی شهدا نیز همه مدیران مشتاقانه با تمام ظرفیت، تجهیزات و امکانات خود پای کار خواهند بود.

وی یادآور شد: این فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اکنون که با هجمه‌های بی‌سابقه و همه جانبه تبلیغات سو رسانه‌ای و فرهنگی مواجه هستیم، بیش از همیشه ملموس است.

مهاجر اظهار کرد: عملیات وعده صادق پاسخ دندان شکن به تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود. افکار، اذهان، باورها و اعتقادات جوانان و نوجوان نیز مورد هجوم و تعرض دشمنان قرار دارد که باید برای آن پاسخ مناسب داشته باشیم.

وی افزود: یادواره شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند مقابله‌ای با جنگ نرم دشمنان و پاسخی به تعرض به اذهان افکار و اعتقادات جامعه و جوانان ایران اسلامی باشد.

کد خبر 6088786

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد