Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@04:27:08 GMT

میانگین سنی ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۲۶۴۰

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده میانگین سنی ابتلا به کرونا در زنان 44 سال و در مردان میانسال 45.3 سال، است گفت: اگر تأثیر طولانی مدت کرونا بر سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی زنان می‌تواند آسیب‌های جدی به خانواده و جامعه وارد کند. ناطقان: به نقل از دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، دکتر محمد احمدیان با اشاره به اینکه زنان میانسال یکی از گروه‌هایی سنی هستند که تحت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه قرار دارند، اظهار کرد: از مجموع بانوان میانسال بررسی شده، یک هزار و 256 نفر مبتلا به کرونا بودند که تحت مراقبت‌های بهداشتی و خود مراقبتی قرار گرفتند و در مواردی که نیاز به بستری داشتند نیز به مراکز درمانی ارجاع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده میانگین سنی ابتلا به کرونا در زنان 44 سال و در مردان میانسال 45.3 سال، است تصریح کرد: اگر چه شواهد ملی و بین‌المللی حاکی از آن است که در همه گیری کرونا، مردان بیشتر در معرض خطر هستند، اما تأثیر طولانی مدت این همه گیری، بر سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی زنان می‌تواند آسیب‌های جدی به خانواده و جامعه وارد کند.

وی جمعیت بانوان میانسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه را یک میلیون و 437 هزار نفر عنوان کرد و گفت: تا کنون 66 درصد از بانوان میانسال تحت مراقبت‌های بهداشتی در زمینه کرونا قرار گرفتند.

احمدیان افزود: تاکنون حدود 70هزار بانوی میانسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تحت مراقبت‌های بهداشتی در زمینه کرونا قرار گرفته‌اند. منبع: عصر ایران برچسب ها: میانگین سنی ، ابتلا ، کرونا ، زنان و مردان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: میانگین سنی ابتلا کرونا زنان و مردان تحت مراقبت های بهداشتی میانگین سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران  با اعلام این خبر اظهارکرد: سومین رویداد «ریحان شهر» به عنوان مهمترین رویداد کنشگری محله محور زنان پایتخت که به دنبال تقویت کنشگری و عاملیت زنان است، وارد مرحله ارزیابی و بررسی طرح‌نامه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه این مرحله از رویداد با همکاری اساتید و صاحبنظران حوزه اجتماعی و با مشارکت تیم علمی و تخصصی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در حال اجراست، خاطرنشان کرد: شاخص‌های ارزیابی و بررسی طرح‌نامه ها، بر اساس رویکرد شناخت دقیق مساله و موضوع در محله، تمرکز بر فعالیت محور بودن طرح‌ها، همسویی اهداف تعیین شده با فعالیت‌های اجرایی طرح و انطباق طرح با نیاز زنان و خانواده‌ها در محلات است، به گونه‌ای که منجر به تقویت مشارکت زنان و خانواده‌های آنان در محله شود.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده با تاکید بر این موضوع که دبیرخانه ریحان شهر دایمی است خاطرنشان کرد: در سومین مرحله، ۱۵۷ طرح در سامانه کایپر بارگذاری شده است که پیش از این با نظر راهبران منطقه‌ای و در سطح مناطق ۲۲ گانه بررسی و ابعاد و ظرفیت‌های طرح‌ها طی جلسات حضوری و بازدید از آنها، مورد بررسی اولیه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این دهه‌شصتی خبرساز طراح لایحه حجاب است؛ سمت‌های او چه بوده است؟
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران