Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:22:25 GMT

تامین زمین برای شهرک‌سازی در استان یزد تسهیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۲۲۸

تامین زمین برای شهرک‌سازی در استان یزد تسهیل شد

ایسنا/یزد مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد اعلام کرد: براساس مصوبه جدید شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، موضوع تامین زمین برای شهرک‌سازی تسهیل شد.

«محمدرضا بشیری» با اشاره به دستورکارهای مطرح شده در پنجمین جلسه شورای فنی استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضا و به صورت مجازی برگزار شد، افزود: با بازنگری دستورالعمل شهرک‌سازی، استفاده از زمین‌های دولتی و زمین‌های که در اختیار بخش خصوصی برای شهرک سازی امکان پذیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین انواع شهرک‌ها را شامل شهرک‌های مسکونی، تفریحی، گردشگری و شهرک‌های تخصصی از نظر علم و فناوری، سلامت، ورزشی، پشتیبانی و تولیدی اعلام کرد.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به نامه اداره کل بازرسی استان، افزود: براساس قانون برگزاری مناقصه دستگاه‌های اجرایی استان در زمان برگزاری معاملات و دریافت اسناد مناقصه مکلف به دریافت گواهی‌نامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران به عنوان یکی از اسناد مناقصه هستند.

بشیری افزود: این موضوع در راستای صیانت از نیروی کار کشور است به طوری که کلیه پیمانکاران متناسب با نوع فعالیت موظف به رعایت ملاحظات ایمنی، شناسایی مخاطرات و ارزیابی ریسک به کارگیری مسئولان ایمنی  و فراگیری آموزش‌های ایمنی توسط کارگزان و کارفرمایان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد انجمن شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و راه‌سازی استان ضمن بررسی مشکلات احتمالی پیمانکاران درخصوص اخذ گواهی نامه مذکور، نتیجه را به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیرخانه شورای فنی استان منعکس کنند.

 این مسئول از دیگر دستورکارهای این نشست را طرح نامه اداره کل استاندارد و نامه انجمن صنفی تولیدکنندگان شن و ماسه و بتن آماده استان درخصوص گزارش سه ماهه اول سال ۹۹ در رابطه با کیفیت مصالح ساختمانی داخل استان و نیز رتبه‌بندی تولیدی‌های شن و ماسه و بتن در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۸ اعلام کرد و گفت: مقرر شد اداره کل استاندارد اطلاع‌رسانی لازم در خصوص ارسال نتیجه گزارش انجمن مذکور به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جهت لحاظ گزارش مذکور در اجرای طرح‌ها به عمل آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمویم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاع‌رسانی بخشنامه‌های جدید سازمان برنامه و بودجه کشور با موضوع فهرست بهای واحد پایه رشته توزیع نیروی برق سال ۱۳۹۹، موضوع تمدید اعتبار گواهینامه‌های پیمانکاری تا پایان مهر ۱۳۹۹ و تمدید تاریخ انقضای گواهینامه‌های صلاحیت خدمات مشاوره، مدیریت طرح و انفورماتیکی از موضوعات مطرح شده در پنجمین نشست شورای فنی بود. ارائه مصوبات کارگروه پیمان و ضوابط فنی و تصویب آن از دیگر دستور کارهای این نشست بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان مديريت و برنامه ريزي يزد شهرک سازی تامین زمین شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد