Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:18:55 GMT

همه عوامل «جشن سربرون» تست کرونا می‌دهند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۲۳۷

همه عوامل «جشن سربرون» تست کرونا می‌دهند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» گفت: ما از ابتدا سر صحنه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را پیش می‌بردیم و از مواد ضدعفونی و ماسک استفاده می‌کردیم و نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کردیم.

وی ادامه داد: بعد از ابتلای خانم اسکندری به کرونا، تصمیم گرفتیم که با حضور پزشک در صحنه از همه عوامل تست اولیه بگیریم همچنین از عزیزانی که در دفتر حاضر هستند، تست گرفته می‌شود تا اگر فرد دیگری مشکل داشت بتوانیم سریع درمان را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از همه دوستانی که با خانم اسکندری ارتباط نزدیک و همکاری داشتند تست گرفتیم. 

نجاریان درباره ادامه تصویربرداری سریال توضیح داد: با تغییر در برنامه‌های سریال همچنان تصویربرداری در حال انجام است و امیدوارم بتوانیم کارمان را ادامه بدهیم.

وی در خاتمه گفت: متاسفانه ویروس شایع شده و مشخص نیست خانم اسکندری سر صحنه تصویربرداری مبتلا شده باشد یا جایی دیگر. خدا را شکر خانم اسکندری حال‌شان خوب است و در حال درمان هستند. امیدوارم هرچه زودتر بهتر شوند و سر کار بازگردند.

کد خبر 5053321 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی شیوع کرونا سیما فیلم لاله اسکندری فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا اکبر عالمی برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی فیلم مستند سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان خانم اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»