Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:19:10 GMT

پیش‌بینی زمستان پربارش در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۴۷۰

پیش‌بینی زمستان پربارش در تویسرکان

علیرضا شمس‌اللهی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه طی هفته آینده بارش خاصی نداریم ضمن اینکه دمای هوا نیز کاهش می‌یابد اظهار کرد: حداقل دمای روز گذشته در تویسرکان ۶ درجه سانتیگراد و حداکثر دما ۲۵ درجه سانتیگراد است.

وی گفت:  براساس پیش‌بینی هواشناسی بارش‌های پاییزه در شهرستان کمتر از حد نرمال و بارش‌های زمستانه بهتر از سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هواشناسی تویسرکان از بهبود شرایط بارشی زمستان در شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در فصل سرما اخطار در زمان بارش و یا وقوع بحران به همه ادارات داده می‌شود.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی وضعیت آب و هوا از طریق سیستم پیامکی برای فرماندار و اعضای اصلی ستاد مدیریت بحران خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با بخش کشاورزی هواشناسی در ارتباط تنگاتنگ است و طی جلساتی پیش‌بینی‌ها را صادر می‌کند.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش هواشناسی دما مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری

مبینی کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، در بعضی ساعات رگبار باران انتظار می رود.

وی افزود: بارش ها از بعداز ظهر بتدریج  ضعیف شده اما همچنان به صورت نقطه ای تا نیمه شب( به خصوص در نیمه شرقی استان) ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

 مبینی اضافه کرد: برای پنج شنبه، رشد ابر و بارش هایی رگباری و ضعیف در بخش هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش بینی می شود. 
روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، از روزجمعه تا سه شنبه هفته ی آتی افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش بینی می شود

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳