Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور گفت: برای اینکه با پیراهن تراکتور به زمین بروم لحظه‌شماری می‌کنم. حبیب فرعباسی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و پیوستن به تراکتور اظهار داشت: سال‌های خوبی را در تیم نفت مسجدسلیمان کنار هواداران خوب این تیم گذراندم اما به هر حال فوتبال همین است یک روزی به تیمی می‌روید و یک روز هم از آن تیم جدا خواهید شد و این قانون اجتناب‌ناپذیر فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در تیم پُرهوادار تراکتور که همیشه جزو تیم‌های بالای جدول لیگ بوده باعث افتخار من است و به همین خاطر پیشنهاد این تیم را قبول کردم.
وی درباره کار با علیرضا منصوریان در تراکتور، گفت: در این مدت در تمرینات کمی با روحیات و کار‌های تاکتیکی منصوریان آشنا شدم. واقعاً از کار زیر نظر او لذت می‌برم. تمام تلاشم را می‌کنم نظر مثبت سرمربی تیم را جلب کنم و برای اینکه با پیراهن تراکتور به زمین بروم لحظه‌شماری می‌کنم.
دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور در مورد تعویق دیدار سوپرجام و موکول آن به نیم‌فصل لیگ برتر، تصریح کرد: قرار بود با پرسپولیس قبل از شروع فصل بازی کنیم اما بنا به تصمیم مسئولان دو باشگاه،  بازی به نیم‌فصل دوم افتاد و حتما صلاح این است که آن موقع با آنها روبرو شویم. در هر حال زمان برای ما فرقی ندارد چون فقط برد می‌خواهیم.

فرعباسی در واکنش به اینکه تراکتور در هفته اول باید به مصاف نفت مسجدسلیمان یعنی تیم سابق او برود، خاطرنشان کرد: من الان بازیکن تراکتور هستم و با توجه به قراردادی که با این تیم بستم تعهد دارم. خیلی جالب است که هفته اول باید به مصاف تیم سابقم بروم. ما به دنبال برد هستیم. به غیر از این بازی، در ادامه راه برای مسجدسلیمانی‌ها آرزوی موفقیت دارم! بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه تراکتور: تعویق دیدار سوپرجام با توافق دو باشگاه بوده است

انتهای پیام/

برچسب ها: حبیب فرعباسی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور حبیب فرعباسی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!