Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@23:34:04 GMT

انتقادات تند نماینده تهران از رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۹۸۰

انتقادات تند نماینده تهران از رئیس جمهور


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید نظام الدین موسوی در جلسه علنی امروز چهارشنبه در تذکری اظهار کرد: پنج ماه از شروع کار مجلس یازدهم می گذرد. در این دوران از زبان مردم مثنوی ۷۰ من را درباره شرایط نابسامان اقتصادی و ناکارآمدی کارگزاران و اوضاع معیشتی مردم بیان کردیم. از آنها می گذرم چون حاصلی جز تلخ کردن کام مردم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه بیش از تورم و گرانی ثانیه ای، نرخ ارز، مسکن و خودرو با روان مردم بازی می کنند فرافکنی ها و دوقطبی سازی هاست. یک روز می گویند در شرایط جنگی هستیم و هیچ کس نباید خلاف شرایط سخن گوید و روز دیگر با تحریف تاریخ، سازش را تئوریزه می کنند. ما اهل تجاوز به دیگران نیستیم و به واسطه وجود نیروهای مسلح و مقتدر کسی جرأت نگاه چپ به این مرز و بوم را ندارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: آقای روحانی شما مسئول امور اجرایی کشور هستید. جنگ و صلح طبق قانون اساسی مسئول و متولی دارد. مسئله روز کشور عرضه و کارآمدی و داشتن برنامه و ایده و انگیزه برای حل مشکلات است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا سید نظام الدین موسوی رئیس جمهور نماینده تهران چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند!
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی