Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد با اشاره به اینکه دلیل به تاخیر افتادن زمان بهره‌برداری از پروژه پارکینگ‌پایانه آزادی تعارضات تاسیسات گاز، آب، مخابرات و ... در زیر سطح اجرای پروژه و البته شیوع ویروس کرونا بوده است، گفت:امیدوارم بتوانیم پروژه را تا آذرماه به اتمام برسانیم.

محمدرضا کلائی، شهردارمشهد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درخصوص به تعویق افتادن زمان بهره‌برداری از پروژه پارکینگ‌پایانه زیرسطحی آزادی نوشت: «از روزی که اعلام کردم توی تمامی پروژه های عمرانی‌مون باید تابلوی روزشمار تا پایان عملیات اجرایی نصب بشه این دومین باری هست که طبق برنامه نتونستیم کار رو به سرانجام برسونیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی دو سال گذشته، بعد از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید ناصری که با ۱۱ روز تاخیر به بهره برداری رسید، حالا پروژه پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی سر موعد مقرر به پایان نمی رسه، قبل از هر توضیحی از همه شما همشهریان عزیز صادقانه عذرخواهی می‌کنم. هر چند که همه تلاش‌ها انجام شد تا بتونیم این پروژه به رغم حدود ۶ ماه تعطیلی در طول مدت انجام (به دلیل تعارضات تاسیسات گاز، آب، مخابرات و ... در زیر سطح اجرای پروژه و البته شیوع ویروس کرونا) سر موعد به بهره برداری برسونیم که متاسفانه نشد. به امید خدا با تلاش شبانه‌روزی و سه شیفت همکارانم در معاونت حمل‌ونقل، عمران و ترافیک شهرداری مشهد بتونیم پروژه رو تا آذرماه به اتمام برسونیم و در اختیار شما شهروندان نازنین بگذاریم. درباره پارکینگ هوشمند آزادی هم باید بگم که با افتتاح این پروژه که با زیربنای ۴۴ هزار متر مربع و ظرفیت ۸۰۰ خودرو در حال انجام هست، بخش مهمی از دغدغه بزرگ نبود جای پارک برای حضور همشهریان عزیز در پارک ملت، رفع خواهد شد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهردار مشهد محمدرضا کلایی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قسمتی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

معاون وزیر راه بیان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیاری در پایانه‌های مرزی انجام گرفت، در این خصوص حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پیش بینی شده است.

امانی یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در این ایام گرم از سال است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

وی بیان کرد: در بحث ناوگان حمل و نقل نیز که چندین سال است با مشکل نوسازی مواجه هستیم نشست‌هایی برگزار شده است تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زوار بهره بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴