Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال بانوان پرسپولیس بهبهان گفت: بازیکنان ما یکی دو دوره لیگ را دیدند و امروز شاهد بازی دارا و ندار بودیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ناهید رضایی پس از شکست تیمش برابر اشتادسازه مشهد گفت: 20 دقیقه اول برابر یک تیم پر قدرت جنگیدیم و اختلاف امتیاز  به حداقل رسید اما از دقیقه 18 داوری برگشت و ناظران هم توجه نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر اعتراض کوچکی از سوی داوران انجام شود سریع کارت زرد می‌دهند. مگر مربی چه می‌گوید؟ مگر می‌تواند  بی‌تفاوت کنار زمین بایستد؟

وی افزود: 7 پنالتی و دو دقیقه‌های پشت سر هم از سوی داور گرفته شد و این روحیه بازیکنان ما را بهم ریخت. مهم این است بچه‌های کم سن ما که کم تجربه هم هستند خوش درخشیدند. ما حتی یک ملی پوش هم در تیم پرسپولیس نداریم. امروز شاهد بازی دارا و ندار بودیم.

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان عنوان کرد: عقب‌نشینی نمی‌کنیم و با تمام توان در ادامه لیگ حاضر می‌شویم و تمرینات بیشتری انجام می‌دهیم و بازیکنانم در هر دوره و بازی صدردصد بهتر خواهند شد.

لیگ هندبال بانوان| برتری اشتادسازه برابر پرسپولیس


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال بانوان لیگ برتر هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس