Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین‌پرست ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از گلخانه نمونه لیموترش در روستای خرماکلا قائمشهر به خبرنگاران گفت: در خصوص رفع مشکلات صدور مجوزهای مربوطه در مورد گلخانه‌ها مقرر شد اداره کل جهاد کشاورزی استان مصادیق این مشکلات را در اختیار ما قرار دهد تا در جلسه امروز در استانداری تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور، افزود: برای تعداد ۵۰ متقاضی جدید توسعه گلخانه لیموترش در قائم‌شهر، قرار شد تیمی مشخص تشکیل شود که با حضور در محل، همه موارد را برای صدور مجوزهای لازم بررسی کنند.

وی در خصوص وجود استعلام‌های بی ربط که در فرایند صدور مجوز وجود دارد و از مشکلات مطرح شده توسط تولید کنندگان لیمو ترش محسوب می‌شود، گفت: این موضوع در تهران در ستاد تسهیل و رفع و موانع تولید ملی بررسی خواهد شد.

دین پرست از تأسیس مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: به زودی این مرکز برای رفع همه مشکلات واحدهای تولیدی احداث می‌شود که به طور شبانه روزی پاسخگو خواهد بود.

کد خبر 5053429

منبع: مهر

کلیدواژه: بابک دین پرست وزارت کشور تولید ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز