Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:44:51 GMT

بهره برداری از سامانه های نوین در پلیس راهور

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۶۹۹

بهره برداری از سامانه های نوین در پلیس راهور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری چهارمین رزمایش ارتقا توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پس از برگزاری چهارمین رزمایش ارتقا توان و تحرک عملیاتی پلیس مرکز همایش‌های نورالرضا را افتتاح کردیم.

وی افزود: ان شاء الله در این مرکز همایش شاهد برگزاری برخی از مراسم و همایش‌های ناجا به ویژه پلیس راهور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس کشور گفت: افتتاح سامانه‌های پلیس راهور ناجا از جمله طرح شماره گذاری اینترنتی، طرح نوبت دهی اینترنتی و… از دیگر برنامه‌های امروز بود و باید بگویم به لطف خدا شاهد تحول سیستمی و اصلاح فرآیندها در پلیس راهور هستیم.

به گفته سردار اشتری، پلیس راهور در فرآیند هوشمندسازی پیشگام و پیشرو است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تحولات سیستمی پلیس راهور گفت: اقدامات مطلوب این پلیس سبب بهبود کیفیت خدمات دهی و همچنین سرعت بخشیدن در خدمات شده است که رضایتمندی مردی را در پی دارد.

کد خبر 5053464 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا پلیس راهور هفته ناجا شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور قوه قضاییه آلودگی هوا متروی تهران شبکه شاد وضعیت راهها گردشگری کمیته امداد امام خمینی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد

غفوریان  با اشاره به اینکه در مجموع ۱۴ هکتار از اراضی سرخه زیر کشت گوجه سبز است، گفت: برداشت این محصول از اواخر فروردین آغاز شد و تا اواخر اردیبهشت ادامه دارد و میانگین عملکرد این محصول در شهرستان بیش از ۱۰ تن در هکتار است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد باغ‌های گوجه سبز در این شهرستان مجهز به سامانه آبیاری نوین است، افزود: هفت هکتار از باغ‌های گوجه سبز غیربارور و بقیه بارور است که بیشترین ارقام آن اصلاح شده شامل برغانی و شهریار است.

رییس جهاد کشاورزی سرخه با تأکید بر اینکه این محصول شرایط و ویژگی منحصر به فردی در زمینه زودرس بودن محصول، زمان مناسب جهت برداشت و عرضه به بازار، نوبرانه بودن و طعم و مزه خاص با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه دارد، گفت: بر این اساس بیشترین سطح زیر کشت این محصول در روستای لاسجرد است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری