Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@20:37:48 GMT

کاهش تلفات رانندگی از جمله ارزش های ناجا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۳۹۳

کاهش تلفات رانندگی از جمله ارزش های ناجا

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سردار حسین اشتری در مراسم افتتاحیه مرحله چهارم ارتقا توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور ناجا، اظهار کرد: در خصوص برگزاری این رزمایش با شکوه تشکر می کنم که به همت همکارانم در پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برگزار شد. 

وی ادامه داد: امروز افتخار نیروی انتظامی این است که در کنار خدمت، ارتقا امنیت و آرامش برای مردم و انتظام بخشی به جامعه یکی از کارهای خوبش نیز کاهش تصادفات و تلفات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دغدغه ای است که همیشه مقام معظم رهبری داشتند که این حوادث به حداقل برسد. 

وی گفت: باید بر اساس وظایف خود و تاکید مقام معظم رهبری تمام تلاشمان را برای نظم بخشی به کار گیریم. امروز این رزمایش بزرگ برای تحرک و افزایش خدمت انجام شده است و با اینکه از نظر اعتبارات در شرایط مطلوبی نیستیم خدمت به مردم اولویت ما است. 

وی با اشاره به اینکه به ناوگان حمل و نقل خودرویی راهور اضافه شده است، گفت: ما تحرک و اقدامات خود را انجام دادیم. با وجود فشار ها و با تحرکات جهادی همکارانمان این اقدامات انجام شد. 

وی گفت: کاهش تلفات رانندگی بسیار ارزشمند است که کاری کنیم تا مردم در امنیت کامل بدون اینکه دچار سانحه شوند سفر کنند و به زندگی خود برسند، البته بخشی از آن به عهده ما است و مردم عزیز نیز بخش مهمی از کاهش تصادفات هستند. ایمن بودن خودرو ها و زیرساخت ها در جاده ها نیز حتما موثر خواهد بود. حتی اگر دستگاه های دیگر هم کمتر توجه کنند ما باید با برنامه ریزی و حضور خود با استفاده از تجهیزات روز اقدامات مناسب را پیش ببریم. 

وی گفت: موضوع هوشمند سازی پلیس نمونه بارزش در پلیس راهنمایی و رانندگی و تجهیزات آن است. امیدواریم که این روند رو به رشد و رو به جلو که موجب رضایت فرماندهی معظم کل قوا شده است ادامه دار باشد. 

سردار اشتری اظهار کرد: در جاده ها به دلیل نیازی که بود باید از خودرو های غیر بومی استفاده می کردیم، گرچه خودروهای بومی خوبی هم داریم، البته با عنایت هایی که انجام شد خرید اقلام مورد نیاز ما انجام شد. امیدوارم هر روز موفق و بیشتر از گذشته در خدمت مردم باشیم. 

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: باید در شأن مردم خود پلیسی در تراز نیروی انتظامی داشته باشیم. 

وی خطاب به پلیس های راهور ناجا اظهار کرد: ضمن اینکه شما عزیزان باید اعمال قانون کنید باید بسیار مراقب جان خود هم باشید. اگر اتفاقی برای شما بیفتد خسارت جبران ناپذیری است، به خصوص در این مقطع که بیماری کرونا وجود دارد مراقب خود باشید چرا که شما در معرض آسیب هستید. البته که حتما در میان مردم حضور داریم اما باید پیشگیری کنید. 


انتهای پیام/
 

کد خبر: 1077933 برچسب‌ها حسین اشتری تلفات رانندگی فرمانده ناجا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا حسین اشتری تلفات رانندگی فرمانده ناجا انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با اشاره به اینکه گاهی عدم رعایت قوانین رانندگی از سوی یک نفر می‌تواند منجر به بروز اتفاقات تلخ در زندگی چند خانواده شود، به رانندگان توصیه کرد: به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت و توجه ویژه داشته باشند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و از هرگونه عجله و شتاب بی دلیل به شدت پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

۵ کشته در برخورد کامیون با پراید

رئیس پلیس‌راه شمال استان از برخورد کامیون با سواری پراید خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی "رستم-بابامیدان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه هر ۵ نفر از سرنشینان سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران