Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:38:51 GMT

برتری ۲ گله نساجی مقابل شاگردان عنایتی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۴۹۴

برتری ۲ گله نساجی مقابل شاگردان عنایتی

نساجی مازندران به پیروزی برابر تیم لیگ یکی هوادار تهران دست پیدا کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وحید فاضلی که در بازگشت از کیش، دومین اردوی پیش فصل خود را در تهران برپا کرده‌اند، از ساعت ۱۲ ظهر امروز در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران در دیداری تدارکاتی مقابل تیم هوادار قرار گرفتند.

 

نیمه اول با تساوی بدون گل شاگردان فاضلی و رضا عنایتی به پایان رسید، اما در نیمه دوم نساجی مازندران نمایش بهتری از هوادار تهران ارائه داد و موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان قاسمی و مهرداد بایرامی، دو خرید جدید نساجی مازندران بازیکنانی بودند که گل‌های این تیم مقابل هوادار را به ثمر رساندند.

 

 

 

 

نساجی مازندران در دیدار تدارکاتی اخیرش مقابل گل‌گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسیده بود.

هوادار تهران نساجی مازندران دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوادار تهران نساجی مازندران دسته یک نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه