Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی حامدی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که از سال‌ها پیش تصویب شده بود سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح نیز همانند سایر سازمان‌های بازنشستگی بحث افزایش حقوق را دنبال می‌کرد.
وی ادامه داد: با پیگیری‌ها مجدانه و همکاری معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح محقق شد و به طور متوسط بین ۴۵ تا ۵۵ درصد افزایش حقوق بازنشستگان را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح در استان فارس با تشکر از مسوولان ملی در تحقق مطالبه بازنشستگان و اجرای طرح همسان‌سازی حقوق آنان گفت: میانگین افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح حداقل ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده و به حقوق برخی از بازنشستگان چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزوده شده است.
حامدی افزود: تعداد بازنشستگان نیروهای مسلح در استان فارس قابل توجه هستند چرا که بسیاری از بازنشستگان استان‌های همجوار پس از بازنشستگی به این استان مهاجرت می‌کنند.
وی ادامه داد: اجرایی شدن طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از نظر معیشت کمک قابل توجه و بزرگی به آنان می‌کند.
مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح در استان فارس همچنین به اقدامات خوب صورت گرفته در سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: اختصاص وام ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه به بازنشستگان از جمله این اقدامات است که با سرعت خوبی در حال انجام است.
حامدی افزود: از دیگر اقدامات می‌توان به تلاش‌های صورت گرفته برای تامین مسکن بازنشستگان نیروهای مسلح اشاره کرد که کار خوبی براساس تفاهم‌نامه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با وزیر راه و شهرسازی در حال انجام است.
وی ادامه داد: در استان فارس ۲ قطعه زمین در شهرک صدرا تهیه و در اختیار داریم که در حال طراحی و آنالیز اقتصادی آن هستیم.
وی اضافه کرد: بازنشستگانی که از تسهیلات مسکن استفاده نکردند مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات طرح حکمت و حدود ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات وزارت راه و شهرسازی به آنان تعلق می‌گیرد.
مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح در استان فارس گفت: تا حدود ۳۰۰ میلیون تومان، پرداخت تسهیلات به بازنشستگان نیروهای مسلح در بحث مسکن پیش‌بینی شده است که امیدواریم به زودی عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی آغاز و تا ۲ سال آینده تحویل بازنشستگان نیروهای مسلح داده شود.
اوایل مهرماه «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه دستورالعمل اجرایی همسان سازی حقوق تمامی بازنشستگان کشوری و لشکری را به صندوق های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ابلاغ کرد.
 

برچسب‌ها همسان سازی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همسان سازی شیراز فارس همسان سازی شیراز فارس اخبار کنکور تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیروهای مسلح در استان فارس بازنشستگان نیروهای مسلح حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق میلیون تومان افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی