Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ کاروان سلامت هلال احمر با حضور در روستای کناربست استان سیستان و بلوچستان بیشتر از ۲۰۰ نفر از مردم محروم این روستا را ویزیت رایگان کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراوان، بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با اشاره به اجرای کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در روستای کناربست بخش مهرگان اظهار داشت: بیش از 200 نفر از افراد محروم این منطقه با حضور این کاروان متشکل از 2 پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز، روانشناس، مشاور تغذیه،ماما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویزیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع داروی رایگان به ویزیت شدگان در این کاروان افزود: این برنامه به مدت یک روز و با همکاری بهداری استان و فرماندهی مرزبانی سراوان با هدف ارائه خدمات درمانی به نیازمندان و روستاییان مرزنشین برگزار شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در ادامه گفت :در پایان هم بسته های معیشتی و پک های بهداشتی که با مشارکت کمیته امداد و هنگ مرزی تهیه شده بود در بین مردم روستای کناربست بخش مهرگان توزیع گردید.

گزارش از کاظم درازهی

انتهای پیام/395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم