Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:27:59 GMT

قیمت هر کیلوگرم مرغ 20 هزار و 400 تومان شد+سند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۶۸۳۹

قیمت هر کیلوگرم مرغ 20 هزار و 400 تومان شد+سند

کامران کارگر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: کارگروه تنظیم بازار قیمت مرغ درب کشتارگاه و قیمت این کالای مصرفی را برای مصرف کننده تعیین و ابلاغ کرد. 

 سرپرست دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، بیان داشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب کشتارگاه 13 هزار و 100 تومان تعیین شد و برای آن 10 درصد نوسان در نظر گرفته شد که با محاسبه این 10 درصد حداکثر قیمت هرکیلوگرم مرغ درب کشتارگاه 14 هزار و 400 تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: همچنین قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده 6 هزار تومان بیش از قیمت مرغ درب کشتارگاه تعیین شد بنابراین حداکثر قیمت مرغ برای مصرف کننده 20 هزار و 400 تومان  تعیین شد. 

کارگر بیان داشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار حداقل قیمت مرغ درب کشتارگاه 13 هزار و 100 تومان و حداکثر آن 14 هزار و 400 تومان است همچنین حداقل قیمت مرغ گرم برای مصرف کننده 18 هزار و 100 و حداکثر قیمت آن 20 هزار و 400 تومان خواهد بود. 

 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت صنعت تنظیم بازار قیمت مرغ سرپرست دفتر تامین توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت مرغ درب کشتارگاه برای مصرف کننده هزار و 400 تومان تنظیم بازار قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت

سایپا اعلام کرد مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو را مطابق قرارداد تحویل خواهند گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایپا، مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه 1402 بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی 15 روزه برای تکمیل وجه با قیمت 287 میلیون و 486 هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

دعوتنامه خودروی ساینا.اس دوگانه سوز که تحویل آنها بهمن و اسفندماه سال گذشته بود، تعیین تکلیف و این فرصت فراهم شد که مشتریان در صورت دلخواه، کوییک.اس با استاندارد 85گانه و یا ساینا.اس با استاندارد 85گانه را تحویل بگیرند.  

به منظور تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه سال 1402،‌ دعوتنامه خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و ساینا.اس با استاندارد 85گانه به صورت کاملا اختیاری ارسال شده و دعوتنامه خودرو ثبت نامی بر اساس قراداد مشتری ارسال می‌شود.

همچنین این فرصت فراهم شده است که ثبت‌نام کنندگان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان بهمن و اسفندماه 1402 است بر اساس پیشنهاد گروه خودروسازی سایپا،‌ خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و یا ساینا.اس با استاندارد 85گانه را تحویل بگیرند. بدین جهت مشتریان برای آنکه بخواهند طبق این دعوتنامه اقدام کنند،‌ یک هفته مهلت برای تکمیل وجه دارند و زمان فاکتور خودرو،‌ حداکثر یک هفته پس از واریز وجه است.

در این دعوتنامه قیمت کوییک.اس با استاندارد 85گانه 298 میلیون و 884 هزار تومان و قیمت ساینا.اس با استاندارد 85گانه حدود حدود 340 میلیون و 196 هزار تومان است.
لازم به ذکر است در صورتی که پذیرش مشتری مشمول سهم تورمی شود،‌ مبلغ سهم تورمی از قیمت خودرو کسر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟