Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:15:55 GMT

آمار کرونای فارس به بیش از ۷۲ هزار نفر رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۶۹۹۸

آمار کرونای فارس به بیش از ۷۲ هزار نفر رسید

اکبری گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان فارس، ۷۲ هزار و ۲۳۱ نفر به این بیماری مبتلا شده اند و بیش از ۳۳۵ هزار تست کرونا در آزمایشگاه های تشخیص مولکولی به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبری»، امروز (چهارشنبه  30 مهر) با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان 72 هزار و 231 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تا کنون در کل استان بیش از 335 هزار تست کرونا در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 89 بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 179 نفر آنها با وخامت در شرایط جسمی خود در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قربانیان کرونا در 24 ساعت گذشته عنوان کرد: با مرگ 14 نفر در 24 ساعت قبل شمار قربانیان کرونا در استان فارس به یک هزار و 222 نفر رسید.

اکبری اعلام کرد: 63 هزار و 202 مبتلا به کرونا در استان نیز پس از بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی با تاکید بر روند افزایشی موارد ابتلا و بستری در استان تصریح کرد: با قرار گرفتن حدود نیمی از شهرستان های فارس در وضعیت قرمز کرونا مردم استان باید رعایت نکات بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شیراز کرونا در استان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس