Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت اله بیرانوندی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:در مرحله اول باید کالای مورد نیاز در بازار تامین شود که با وجود شرایط سخت اقتصادی خوشبختانه در تامین کالا در بازار مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: در مرحله دوم نظارت بر بازار و کشف تخلف و پرونده سازی و در مرحله آخر هم رسیدگی به پرونده ها و برخورد قاطع با متخلفان است که اگر این زنجیره به درستی اجرا شود در کنترل بازار موفق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان اضافه کرد: تمامی دستگاها باید تلاش کنند بستر قاچاق در خوزستان نا امن شود در حال حاضر  برخی استان ها معبر و برخی استان ها بارانداز کالاهای قاچاق هستند و خوزستان از جمله  این استان هاست.

وی گفت: تلاش های زیادی از سوی این دستگاه  و دستگاه های ناظر و امنیتی برای کاهش ورود و عبور کالای قاچاق به خوزستان انجام می شود و در این بحث تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده های تشکیل شده قاچاق را بر عهده دارد.

بیرانوندی افزود: جوانان باید اطلاع داشته باشند که قوانین برخورد با قاچاقچیان بسیار سخت است و با گرایش به این کار باعث گرفتار شدن خود و خانواده های خود می شوند.

وی ادامه داد: خوزستان به دلیل موقعیت جغرافیایی به عنوان نقطه ثقل مناطق جنوبی و مرکزی کشور است که در اغلب موارد برای تردد خودروهای معروف به شوتی و قاچاقچیان کالا جاده های این استان استفاده می شود.

کمک تعزیرات حکومتی به رونق تولید

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان بیان کرد:ادارات تعزیرات حکومتی در سال جهش تولید با کوتاه کردن دست متخلفان از چرخه تولید می توانند به بخش تولید و اقتصاد کمک کنند.

وی گفت: قاچاق از دیگر مواردی است که به حوزه تولید ضربه وارد می کند و برای کمک به بخش تولید لازم است که دست قاچاقچیان را از بازار و عرصه تولید کوتاه کرد.

برچسب‌ها قاچاق کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی قاچاق کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال مانند سنوات گذشته با شروع تدریجی بازار رهن و اجاره نظارت بر مشاورین املاک آغاز شده، گفت : این نظارت‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و به صورت مستمر تا پایان آبان ماه و آخرین موارد جابجایی مستاجران ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز به صورت موردی چنانچه گزارشی از تخلف به دست ما برسد، برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این نظارت‌ها در قالب گشت‌های مشترک با همراهی راه و شهرسازی، دادگستری، اتاق اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از مواردی که در این بازرسی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد یاد کرد و رعایت حق کمیسیون مصوب، صدور کد رهگیری، عدم اجاره منازل مسکونی با قیمت نامتعارف و... را از مهمترین این موارد برشمرد.

شاهی خاطرنشان کرد: به علاوه چنانچه مستاجران و مالکان تخلفی را از سوی مشاورین املاک مشاهده کردند، می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات، شکایت خود را به ثبت برسانند.

وی هدف از این نظارت‌ها را جلوگیری از تخلفات و ایجاد التهاب در بازار رهن و اجاره و کمک به شرایط مستاجران اعلام کرد که هر ساله دنبال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته نیز در مجموع ۳۴۸ مورد بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک کرمانشاه صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها برای ۱۶۳ بنگاه مشاور املاک پرونده تشکیل شد و ۱۱۷ واحد محکوم شدند که جریمه آنها بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بود. سه واحد متخلف پلمب شدند.

به گفته شاهی، عمده تخلفات سال گذشته مربوط به عدم رعایت کمیسیون مصوب و سقف افزایش اجاره بها در قرارداد‌ها بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک