Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@13:50:31 GMT

هند سرباز چینی بازداشت شده را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۱۸۳

هند سرباز چینی بازداشت شده را آزاد کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوزارتش هند اعلام کرد که یک سرباز ارتش هند را که روز دوشنبه بعد از ورود به حریم سرزمینی هند در منطقه «لداخ» دستگیر شده بود، آزاد کرد.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، سرجوخه «وانگ یالونگ» عضو ارتش آزادی بخش خلق چین (ارتش چین) روز دوشنبه بعد از ورود به ناحیه «دمشوک» منطقه تحت کنترل هند در «لداخ» دستگیر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش هند امروز چهارشنبه اعلام کرد که این سرباز چینی را آزاد کرد و به ارتش چین تحویل داده است.

ارتش چین هم در بیانیه‌ای اعلام کرد، این سرباز بامداد امروز به وقت محلی به نظامیان مرزی چین تحویل داده شده است.

پکن پیش از این و در ماه سپتامبر، 5 شهروند هندی را که به منطقه مرزی تحت کنترل چین وارد شده بودند، آزاد کرده بود؛ شهروندانی که دهلی نو اعلام کرده بود، افراد غیرنظامی و شکارچی بودند.

آزادی سرباز چینی و پیش ازز ان 5 شهروند هندی در شرایطی انجام شده است که تشدید تحرکات نظامی دهلی نو و پکن در منطقه مرزی و تنشها بین دو کشور همچنان خبرساز است.

پانزدهم ماه ژوئن بود که درگیری مرزی بین دو کشور به مرگ 20 نظامی ارتش هند انجامید و چین هم اذعان کرد که تلفات داشت اما هیچ وقت آماری ارائه نکرد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1077959 برچسب‌ها کشور چین سرباز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کشور چین سرباز ارتش هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تأیید شد

به گزارش تابناک، برنا به نقل از یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • آیا چین می‌تواند؟
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب