Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@21:06:43 GMT

نیویورک تایمز: ترامپ در چین حساب بانکی دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۳۱۹

نیویورک تایمز: ترامپ در چین حساب بانکی دارد

به گزارش عصرایران، این روزنامه آمریکایی در گزارشی افشاگرانه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از وجود حساب بانکی ترامپ در چین خبر داده است.

نیویورک تایمز که اخیرا به اطلاعات مالیاتی 2 دهه اخیر ترامپ دسترسی پیدا کرده، پیشتر نیز بر اساس این اطلاعات افشا کرده بود ترامپ در سال‌های 2016 و 2017 با شیوه‌های فرار مالیاتی و ادعای ضرر در اظهار نامه مالیاتی خود، تنها در سال 750 دلار مالیات پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت مالیات کسب و کارهای ترامپ در خارج از ایالات متحده آمریکا در حالی که او به بهانه‌های مختلف و توسل به شیوه‌های فرار مالیاتی در داخل آمریکا از پرداخت مالیات به دولت فدرال سرباز زده، با انتقادهای گسترده‌ای مواجه شده است.

ترامپ در دیدار 3 سال پیش با همتای چینی/عکس:نیویورک تایمز

بر اساس گزارش جدید نیویورک تایمز، حساب بانکی ترامپ در چین از سوی مدیریت هتل‌های بین‌المللی ترامپ کنترل می‌شود و در فاصله سال‌های 2013 تا 2015 حتی به دولت چین مبلغ 188 هزار و 561 دلار مالیات هم پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش حساب‌های بانکی ترامپ در خارج از ایالات متحده آمریکا در 3 کشور چین، بریتانیا و ایرلند است.

در حالی اطلاعات مربوط به حساب بانکی ترامپ در چین افشا شده که او طی 4 سال گذشته یک جنگ تجاری پردامنه با چین به راه انداخته و از اینکه شرکت‌های آمریکایی کارخانه‌های خود را در چین مستقر کرده‌اند، به شدت انتقاد کرده و تاکید کرده کارخانه تولیدی شرکت‌های آمریکایی باید به خاک این کشور منتقل شوند و برای کارگران آمریکایی اشتغال ایجاد کنند.

ترامپ همچنین بارها "هانتر بایدن" پسر "جو بایدن" رقیب انتخاباتی خود را به خاطر تجارت با دولت‌های خارجی به ویژه چین مورد انتقاد قرار داده است.

"آلن گارتن" وکیل سازمان ترامپ در گفتگو با نیویورک تایمز با تایید تلویحی وجود حساب بانکی ترامپ در چین، تاکید کرده این حساب به منظور طرح ترامپ برای احداث هتل‌هایی در کشورهایی آسیایی باز شده است.

او تاکید کرده مدیریت هتل‌های بین المللی ترامپ در یک بانک چینی که شعبه‌هایی نیز در آمریکا دارد، حساب باز کرده است تا مالیات محلی خود را پرداخت کند و از سال 2015 هیچ معامله یا فعالیت تجاری خاصی از سوی سازمان ترامپ در چین انجام نشده است و با وجود باز بودن حساب بانکی ترامپ در چین اما از سال 2015 از این حساب به هیچ عنوانی استفاده نشده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حساب بانکی ترامپ در چین نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر

کانال تلگرامی چند ثانیه با انتشار توئیتی از عبدالرضا داوری (مشاور سابق احمدی‌نژاد) به ماجرای واریز بیش از ۷۰۰ میلیون تومان به حساب دختر وحید اشتری (خبرنگار افشاگر ماجرای سیسمونی) پرداخت.

در این مطلب آمده: عبدالرضا داوری در رشتویی با چند پرسش از وحید اشتری، افشا کرد، در مراحل مختلف ۷۲۹ میلیون تومان به حساب فرزند زیر سن قانونی او از حساب شرکت کیان الماس الموت واریز شده است.

رابطه مالی یا کاری آقای وحید اشتری با "شرکت کیان الماس الموت" چیست و بابت چه پروژه ای، از آبان ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۵ ماه، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان(ماهانه ۱۴۶ میلیون) به حساب دختر ۳ ساله وی اسما اشتری از حساب این شرکت واریز شده است؟!

آقای اشتری پیشتر اعلام کرده بود، مستاجر است و همسر و فرزندانش دارایی قابل ذکری ندارند.

دیگر خبرها

  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • «نیویورک تایمز» و «واشینگتن پست» برندگان پولیتزر/ خبرنگاران جان‌باخته در غزه تجلیل شدند
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد