Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شهادت سه نفر از مأموران این پلیس و جراحت ۳۸ نفر از عوامل این نیرو از ابتدای سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در مراسم تجلیل از افسران و بازنشستگان پلیس پیشگیری اظهار کرد: نیروی انتظامی مأموران فداکار و ایثارگری دارد که برای تأمین امنیت و آرامش مردم حتی از جان و آسایش خود نیز می‌گذرند و تا آخرین قطره خون خود پای حفظ امنیت مردم ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه نفر از مأموران پلیس پیشگیری پایتخت به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، گفت: 38 نفر از افسران و درجه‌داران پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز در این مدت در مأموریتهای مختلف برخورد با سارقان و مالخران، دستگیری مجرمان، کشف اموال مسروقه و ... دچار مصدومیت و مجروحیت شده‌اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در پلیس پیشگیری تهران بزرگ، شهید میلاد خسروی برای کلانتری شهرک قدس در درگیری با سارقان مسلح، شهید حامد ضابط در درگیری با فروشندگان موادمخدر و شهید کرمپور برای نجات فردی که در اجرای دستور قضائی اقدام به خودسوزی کرده بود جان را خود از دست داده و به شهادت رسیدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این مراسم از 14 نفر از افسران و درجه‌داران برگزیده پلیس پیشگیری که در کشف پرونده‌ها و اقدامات پلیسی نقش چشمگیر و رشادت داشته‌اند به عنوان نمونه، تقدیر شد، بیان کرد: همچنین از 11 نفر از بازنشستگان این پلیس نیز قدردانی و تشکر به عمل آمد.

درگیری مرزبانان با قاچاقچیان در میناب / شهادت یک مرزبان دیگر در هفته ناجاشهادت یک بسیجی در تهران‌پارس به دست اراذل و اوباش

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای ناجا کلانتری پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس شهدای ناجا کلانتری پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به تاثیر حضور پلیس در کاهش آمار وقوع جرائم، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان مشخص شده و پایش‌های تصویری افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صادق جعفری در جلسه با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های اهواز، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریبا مشخص شده و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود، حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرائم بسیار موثر است و در صورت نیاز و با دریافت مجوزهای لازم، باید ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا شود.

جعفری چگنی گفت: پلیس پیشگیری باید به لینک دوربین‌های سطح شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن موثرتر عمل کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس، بیان کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر شود تا حق مالباخته به درستی ایفا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر