Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@21:46:01 GMT

رانندگان متخلف تفرشی جریمه نشدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۷۷۹

رانندگان متخلف تفرشی جریمه نشدند

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی در طرح نو آورانه و به منظور ایجاد انگیزه برای ارتقا فرهنگ ترافیک و کاهش تخلفات، رانندگان متخلف شهرستان تفرش جریمه نشدند؛اما به آن‌ها تذکر داده شد.  
ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تفرش به جای قبض جریمه به رانندگان متخلف برگه‌هایی دادند که در این برگه خواسته شده بود همه باهم برای حفظ سلامت و امنیت تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تفرش از ۵ نفر از رانندگان بدون تخلف قدردانی شد.
سرهنگ افراسیابی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تفرش در جریان برگزاری این طرح گفت: در طرح نو آورانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی و فرهنگ سازی نیروی انتظامی از رانندگان نمونه تجلیل و رانندگان متخلف جریمه نشدند.
سرهنگ افراسیابی افزود: این کار در راستای کاهش تخلفات ترافیکی و ارتقا فرهنگ ترافیکی شهر انجام شد.
رانندگان متخلف هم ضمن تشکر از پلیس برای جریمه نکردن گفتند: این طرح ها، طرح خوبی است که باعث افزایش انگیزه و کاهش تخلفات از سوی رانندگان می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: متخلف رانندگان تفرش جریمه رانندگان متخلف نیروی انتظامی شهرستان تفرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان