Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@10:47:05 GMT

طرز تهیه سالاد انار و کلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۹۲۸

طرز تهیه سالاد انار و کلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هفت گنج ،با رسیدن فصل هر میوه ، غذاها ، چاشنی ها و سالاد هایی که با میوه آن فصل درست می شود در بین مردم افزایش می یابد برای مثال از مشهورترین غذاها می توان به خورش انار و آش انار و از مشهورترین سالاد ها می توان به سالاد انار و سالاد اسفناج با انار اشاره کرد.

مواد لازم سالاد انار و کلم انار قرمزو خوشرنگ ۲ عدد کلم قرمز 4۰۰ گرم گردو  به میزان دلخواه سس مایونز  3 قاشق غذاخوری ماست  3 قاشق قاشق غذاخوری گل پر  به میزان دلخواه فلفل سیاه  به میزان لازم نمک  به میزان لازم

 

طرز تهیه سالاد انار و کلم  برای تهیه این سالاد پاییزی خوشمزه ابتدا کلم های قرمز را پس از شستن ، با رنده به صورت رشته های ظریف رنده می کنیم و یا اینکه به وسیله غذاساز خیلی ریز خرد می کنیم و پس از خرد کردن آن ها را داخل ظرفی که برای سالاد آماده کرده ایم می ریزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سپس انارها را دان می کنیم و دانه های قرمز و خوشرنگ انار را به ظرف سالاد اضافه می کنیم.  حالا نوبت آماده کردن سس سالاد انار می باشد من همیشه سس مایونز را با مقداری ماست میکس می کنم و بعدش مقداری نمک ، فلفل سیاه و گل پر را به سس اضافه می کنم و در انتها تمامی مواد سس را باهم مخلوط می کنم تا سس یکنواخت داشته باشم. با این روش سس خیلی خوشمزه و رقیق تر می شود. البته شما می توانید در صورت تمایل از سس مایونز به تنهایی هم استفاده کنید.  پس از آماده کردن سس آن را داخل ظرف سالاد می ریزیم و مواد سالاد را به خوبی باهم مخلوط می کنیم به شکلی تمامی مواد سالاد آغشته با سس شود و در پایان گردوها را به مواد سالاد اضافه می کنیم. البته گردو کاملا اختیاری است و می توانید در تهیه سالاد انار آن را حذف کنید.  هم اکنون سالاد انار آماده است اما برای اینکه موادش خوب طعم بگیرد و به اصطلاح سالاد خودش را بگیرد آن را به مدت دو ساعت در یخچال استراحت می دهیم و سپس سرو می کنیم. برای تزیین هم می توانید از دانه های انار قرمز و خوشرنگ به همراه سبزیجات مورد علاقه خود استفاده کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انار سالاد کلم سالاد انار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ امید فلاح افزود: این مجتمع از ابتدای فروردین تا پایان اسفند پارسال، ۴۲۱ هزار تن موادمعدنی تولید کرد که از این میزان، ۳۰۳ هزار تن «اکسید روی» و ۱۱۸ هزار تن «باریت» بود.

وی گفت: تولید باریت این مجتمع پس از ۶ سال توقف، پارسال به جریان افتاد.

مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد گفت: کل تولید این مجتمع (اکسید روی)، سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰۰ هزار تن، «سال ۱۴۰۰» حدود ۳۰۰ هزار تن و «سال ۹۹» حدود ۲۰۰ هزار تن بوده است.

وی ادامه داد: مجتمع سرب و روی مهدی آباد پارسال حدود ۱۷۸ هزار تن ماده معدنی «اکسید روی» و ۱۰۵ هزار تن «باریت» به فروش رساند.

مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد در ۱۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد است، معدن مهدی آباد با دارا بودن ذخائر قابل توجه، یکی از بزرگترین معادن جهان است.

دیگر خبرها

  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید