Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:30:06 GMT

۱۰۳ واحد صنفی متخلف در کامیاران پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۹۵۳

۱۰۳ واحد صنفی متخلف در کامیاران پلمب شد

مسعود الماسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز، بازرسان گروه نظارتی این ستاد ۱۲ هزار و ۸۶۹ مورد بازدید شامل ۵۹۷ مورد به صورت گروه مشترک و ۱۲ هزار و ۲۷۲ مورد نیز به صورت انفرادی انجام دادند.

وی اضافه کرد: در نتیجه این بازدید ها ۱۰۳ واحد که دارای تکرار تخلف داشتند با اخذ دستور مقام قضایی پلمب شده و صاحبان ۹۲ واحد نیز به این مراجع جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند همچنین برای یک هزار و ۸۳۷ واحد نیز اخطار و تذکر کتبی و شفاهی صادر شد و برای ۳۱ واحد نیز نقدی جریمه لحاظ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیاران در محدوده قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفت

فرماندار کامیاران یادآور شد: با توجه به مصوبه ستاد استانی کرونا و قرار گرفتن این شهرستان در محدوده قرمز این ویروس، محدودیت‌های صنفی از تاریخ ۳۰ مهر تا  ۱۰ آبان ماه مجددا در همه مناطق تمدید می‌شود.

وی تاکید کرد: در این مدت نیز کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بصورت روزانه از سطح مراکز و اماکن بازرسی کرده و متخلفین را برای پلمب ۲ هفته ای به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

الماسی افزود: این محدودیت‌ها شامل فعالیت بیرون بر رستوران، اغذیه فروشی (ساندویچ و پیتزا) کبابی و جگرکی، ممنوعیت سرو غذا در این واحدها، تعطیلی قهوه خانه، چایخانه و کافی شاپ‌ها، سالن های ورزشی (بدنسازی، ایروبیک و ورزش‌های جمعی، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی، آرایشگاه‌های زنانه و تالارها و باغ تالارها است.

بنابر آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر دیروز سه‌شنبه، تاکنون ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۲۲ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسیده است.

تا دیروز سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۵۴ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۴۳۴ هزار و ۶۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۸۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کامیاران بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کامیاران بهداشت و سلامت ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کامیاران بهداشت و سلامت اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی بر اساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و… است تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو ١٣٠٣نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان افزود: طی دو سال گذشته و در راستای نظارت واحدهای صنفی املاک و خودرو، با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

کد خبر 6087343

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان