Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


۹۲۱۷....۹۱۸:سلام. زمین‌های مسکن ما فرهنگیان که چند سال پول دادیم مکان آن‌ها هم مشخص، ولی تعاونی و مدیرعامل‌های مسکن ادارات فرهنگیان اقدام نمی‌کنند لطف کنید پیگیری کنید سپاس

۹۶۸۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...۹۱۹: چرا بانک ملت از دهه اول خرداد تا به امروز هنوز نیمی از سی درصد اول سهام عدالت را هم تسویه نکرده و در این مدت فقط ارزش سهام ریزش داشته است خواهش می‌کنم گزینه لغو فروش را برای کسانی که قصد انصراف دارند را قرار دهید چراکه الآن با خرداد، تیر و مرداد قابل قیاس نیست، چون هیچ قرار نبود ۵ ماه طول بکشد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۶۱۸۰....۹۱۵: سلام خسته نباشید! در رابطه با آزمون استخدامی آبان ۹۹! برای اصلاح شغل محل متناسب با رشته اصلاحیه‌ای که خود سنجش داده اعمال نشده! تا دو آبان هم فقط فرصت داریم خواهش می‌کنم پیگیری کنید! تشکر

۳۹۵۸....۹۲۱: خواهش می‌کنم پیگیری کنید که چرا بانک‌ها برخلاف دستور بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای وام ودیعه مسکن اقدام می‌کنند و هر روز شاهد قوانین متنوع از سوی شعب هستیم که شرایط را به‌مراتب برای اخذ وام مشکل‌تر می‌کنند چرا نظارتی بر بانک‌ها نمی‌شود.

۲۵۸۳....۹۱۸: با سلام و درود بر حافظان امنیت جان و مال ملت، زحمتکشان گرامی در نیروی انتظامی و با تشکر و تقدیر از زحمات همه این عزیزان و تبریک هفته نیروی انتظامی، یک درخواست و خواهشی دارم که لطف بفرمایند که خلافی خودروها را ببخشند که در این شرایط سخت اقتصادی این کار خود به‌نوعی کمکی است به معیشت مردم. با تشکرو تقدیر و تقدیم احترام

۸۵۴۳....۹۳۶: سلام عاجزانه تقاضا دارم از سازمان سنجش پیگیری کنید که برای آخرین بار کنکور ۱۴۰۰ برای نظام قدیم سؤال طرح شود
صادقانه می‌گویم امسال به دلیل کرونا، چون پدرم جراحی کبد کرده بود کنکور شرکت نکردم آلان کارمان به دلیل کرونا تعطیل‌شده حداقل شما امید ما را ناامید نکنید.

۲۰۸۱....۹۳۰: سلام‌علیکم متأسفانه دانشگاه آزاد ماهشهر تعدادی از اساتید حق‌التدریس را که تنها منبع درآمدشان از همین طریق بوده_به بهانه صرفه‌جویی مالی بیکار کرده. این در حالی است که فعالیت مدرسین حق‌التدریس دو شغله و نیز چندشغله در این دانشگاه و حتی در گروه‌هایی که به بهانه صرفه‌جویی مالی تعدیل نیرو صورت گرفته ادامه دارد، گویا نبودهیچ متولی یا مقام نظارتی، به چنین برخورد‌های سلیقه ای و خارج از ضابطه و قانون منجر شده است. لطفا جهت پیگیری منتشر بفرمایید.

۰۲۰۹....۹۳۵: سلام چرا قیمت روغن نباتی گران شده سه برابر و در بازار موجود نیست.

۳۴۹۷....۹۱۶: با عرض سلام بالغ‌بر۲ هزار نیروی (خدمات غذایی) اردوگاه‌های ملی حفاری اهواز هستیم که به مدت پنج‌ماهه پول بیمه از ما کسر می‌گردد، ولی همچنان بیمه برای ما واریز نمی‌شود و علاوه بر اینکه برای خدمات درمانی مشکل‌داریم سابقه‌ی بیمه‌ی ما نیز مشکل پیداکرده، نه جرئت پیگیری از طریق نهادی داریم و نه کسی به داد مامی رسد خواهشا شما پیگیری بفرمایید و این موضوع مهم روبه گوش مسئولین برسانید. با تشکر مسلم محسنی کیا هستم آشپز دستگاه ۲۵فتح

۱۵۲۴....۹۱۷: صندوق ذخیره فرهنگیان رو هم که چپاول می‌کنند. از سال‌های قبل‌تر هم طلب داریم مثل هزینه سفر و مهدکودک بچه چیز‌های که شرکت نفت می‌دهد که ما تو خواب می‌بینم. حق خودمان را هم نمی‌دهند. لطفاً از وزیر پیگیری کنید
ممنون از زحمات شما برای همه معلم‌ها

۲۰۴۰....۹۰۲: لطفاً کمک کنید قیمت تست کرونا کاهش پیدا کند که مردم بتوانند قبل از اینکه حالشان وخیم شود مراجعه کنند. واقعاً ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان انصاف نیست برای یک تست ساده. چند نفر توان پرداخت دارند؟

۴۸۳۹....۹۱۲: با عرض سلام و خسته نباشید به شما دیدبان‌های این کشور دخترم یک مشکل پیدا کرد که شاید افرادی مثل آن زیاد باشد و اما این مشکل دخترم فوق‌لیسانس از دانشگاه تهران است در آزمون دکترا شرکت و با سهمیه رتبه ۱۴ آورده دو دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده، ولی سازمان سنجش او را دعوت به مصاحبه نکرده الآن یک ماه است دخترم در تهران بین وزارت علوم و سنجش و دانشگاه تهران اسیرشده بعد از اعلام نتیجه دخترم اعتراض کرد بعد از پیگیری و بعد اعلام پایان نتیجه مصاحبه گفتند شما بار علمیت کم است درصورتی‌که دانشگاه تهران از یکی دانشجو که او همه نمره ۱۴ بود مصاحبه کرد با نمره ۱۷ و یا ۱۹ حتی ۲۰ دعوت به مصاحبه شدن نمی‌دانم چرا دخترم اصلاً دعوت به مصاحبه با رتبه ۱۴ نشده اگر واقعاً نمره علمی دخترم، چون شهرستانی است و من هم یک کارمند ساده آموزش پرورش هستم و کسی جزِ خدا کسی را در این دنیا نداریم این‌جوری شده اگر حق دخترم نبود پس شرمنده کسانی هستم که فکر بد کردم، اما اگر حق دخترم با نمره ۱۴ بود، ولی ناحقی کردن از خدا درخواست دارم که نابود و رسوا شوند در این دنیا از شما درخواست دارم نه برای دخترم بلکه برای دیگران پیگیر باشید خدا حامی شما باشد انشالله

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خواهش می کنم پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز امروز نشست هم اندیشی دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  با اساتید و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی در خصوص  پیرامون معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزش بهداشتی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان پرداخته شد.

پیش از این نیز در نشست مشترک معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و تعدادی از دانشجویان و نخبگان اتباع خارجی ساکن در استان جهت هم اندیشی و بررسی مشکلات و بهره گیری از ظرفیت نخبگان برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان برخی از مشکلات اتباع استان و موضوعات مختلفی همچون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، پزشکی و ... را مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • پیگیری‌های پلیس نبود، «یسنا» را آزاد نمی‌کردند
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است